جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1400

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۵ بازديد

بازاريابي يوتيوب: آن را به سطح بعدي ببريد

هيچ شركتي نمي تواند آن را انكار كند. بازاريابي يوتيوب دري كاملاً جديد به روي فرصت هاي تبليغاتي باز كرده است. ابزارهاي آنلاين بزرگترين منبعي هستند كه يك شركت بايد از آن براي دستيابي به مخاطبان زيادي به طور همزمان استفاده كند و هر چه تعداد مخاطبان بيشتر باشد، ابزارهاي بهتري خواهند داشت. شبكه‌هاي اجتماعي …

۵ بازديد

آيا رسانه هاي اجتماعي واقعاً ثروت مالي شما را تعريف مي كنند؟

در امور انساني، هيچ چيز براي ساختن ثروت، نفوذ و سرمايه گذاري مهمتر از دوستاني نيست كه داريد. به طور خلاصه، شبكه شما! برايان تريسي يك بار گفت: “شما نمي توانيد با يك عقاب پرواز كنيد در حالي كه با يك بوقلمون پرواز مي كنيد.” Chinua Achebe آن را به طور خلاصه در Things Fall …

۵ بازديد

تكنيك ترافيك توييتر شماره 2 – نحوه استفاده از يك سايت رسانه اجتماعي براي سيل

اگر از توييتر براي هدايت ترافيك به وب‌سايت، وبلاگ و مقالات خود استفاده نمي‌كنيد، فاقد ابزارهاي عالي هستيد و ترافيك زيادي را روي ميز باقي مي‌گذاريد. و ترافيك خوب مديريت شده به يك مزيت تبديل مي شود. بنابراين بياييد نگاهي دقيق‌تر به نحوه استفاده از توييتر براي هدايت ترافيك زيادي به پست‌هاي خود بيندازيم، چه …

۶ بازديد

خطرات استفاده از فيس بوك براي رشد كسب و كار شما چيست؟

سال ها پيش، اگر مي خواستيد كسب و كار خود را توسعه دهيد، فيس بوك محبوب ترين راه بود. و بسياري از مردم هنوز هم امروزه احساس مي كنند كه استفاده از اين پلت فرم رسانه اجتماعي عملي است. اين فرآيند فكري با تولد مورد احترام قرار مي گيرد. وقتي فيس بوك در سال 2004 …

۹ بازديد

بررسي AWeber – پاسخگوي خودكار

بررسي AWeber براي بسياري از افرادي كه ممكن است از اين ابزار پاسخگوي خودكار استفاده كنند. همانطور كه مي دانيد، صاحبان مشاغل خانگي در اشكال و اندازه هاي مختلف هستند. فروشندگان مي توانند يكي از موارد زير باشند: بازاريابان وابسته، بازاريابان شبكه اي، MLM’s، كاربران رسانه هاي اجتماعي و صاحبان كسب و كار/كارآفرينان، بازاريابان خصوصي …

۸ بازديد

استراتژي هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي كه كارساز هستند-مزاياي استفاده از رسانه هاي اجتماعي در تجارت آنلاين شما

بازاريابي رسانه هاي اجتماعي كلمه جديد با نام تجاري جديد در شهر است. گفته مي شود اين بستر رسانه اي پتانسيل جذب افراد بيشتري را نسبت به ديگران دارد. با اين حال، هيچ فرمول جادويي براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي وجود ندارد. بايد محكم بكوبيد، خوب كار كنيد و سپس بشوييد و دوباره گرم كنيد. …

۶ بازديد

4 نكته براي موفقيت در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك

در سال 2010، توييتر 75 ميليون كاربر داشت، در حالي كه لينكدين 50 ميليون عضو در سراسر جهان داشت. فيس بوك از نظر محبوبيت اين سايت شبكه اجتماعي را به فيس بوك رسانده است كه بيش از 350 ميليون كاربر در سراسر جهان دارد. با محبوبيت اين وب سايت ها، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي …

۵ بازديد

بازاريابي فيسبوك براي كسب و كارهاي كوچك – چگونه جذابيت بيشتري داشته باشيم

همه ما مي دانيم كه فيس بوك يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي در استراليا است. با اين حال، اخيراً برخي از مشتريان ما از “صفحه تجاري فيس بوك” خود ابراز نااميدي كرده اند. نااميدي واقعي اين است كه به نظر نمي رسد صفحات شركت آنها باعث افزايش ترافيك شود و فقط منجر به …

۶ بازديد

آموزش بازاريابي شبكه اي MLM – رد همسر شما!

همه افراد در زندگي با طرد شدن مواجه مي شوند، اما نااميدكننده ترين شكل طرد شدن ما اغلب از جانب افرادي است كه بيشتر دوستشان داريم و به آنها احترام مي گذاريم. همسران ما، والدين ما، نزديكترين دوستان و همكاران ما. ما متقاعد شده‌ايم كه انكار افراد را به دلايل ديگر در MLM ناموفق مي‌سازد، …

۶ بازديد

علاقه مداوم به تفسير اجتماعي

همه ما مي دانيم كه به دليل در دسترس بودن داده هاي آنلاين، تمايل داريم هر داده اي را كه به آن علاقه داريم بخوانيم يا دنبال كنيم. اما در اينجا بايد آن داده ها را ذخيره كنيم تا بتوانيم در آينده هر زمان كه به آن نياز داشتيم به عقب برگرديم و به آن …