جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي فيس بوك – چرا به نمايه نياز داريد

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۱۲ بازديد

رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي فيس بوك – چرا به نمايه نياز داريد

طي چند سال گذشته ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي فعال شده توسط فن آوري هاي وب 2.0 نحوه استفاده ما از اينترنت را به طرز چشمگيري تغيير داده است. آنچه روزگاري يك ارتباط يك طرفه بود ، به يك رسانه ارتباطي پويا تبديل شده است و به كاربران امكان مي دهد طيف گسترده اي …

رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي فيس بوك – چرا به نمايه نياز داريد https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-و-بازاريابي-فيس-بوك/ https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-و-بازاريابي-فيس-بوك/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 01 Jan 2021 09:51:31 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs social media marketing https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-و-بازاريابي-فيس-بوك/

رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي فيس بوك – چرا به نمايه نياز داريد

طي چند سال گذشته ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي فعال شده توسط فن آوري هاي وب 2.0 نحوه استفاده ما از اينترنت را به طرز چشمگيري تغيير داده است. آنچه روزگاري يك ارتباط يك طرفه بود ، به يك رسانه ارتباطي پويا تبديل شده است و به كاربران امكان مي دهد طيف گسترده اي …

رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي فيس بوك – چرا به نمايه نياز داريد

طي چند سال گذشته ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي فعال شده توسط فن آوري هاي وب 2.0 نحوه استفاده ما از اينترنت را به طرز چشمگيري تغيير داده است. آنچه روزگاري يك ارتباط يك طرفه بود ، به يك رسانه ارتباطي پويا تبديل شده است و به كاربران امكان مي دهد طيف گسترده اي از مطالب از جمله وبلاگ ها ، عكس ها ، فيلم ها و موارد ديگر را به اشتراك بگذارند.

با اين حال ، چگونه سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك نحوه تبليغات آنلاين بازاريابان را تغيير داده است؟ اول ، آنها كار ما را بسيار راحت تر كرده اند. فيس بوك رسانه ايده آل براي تبليغات در محيطي است كه ذاتاً ويروسي است. دايركتوري هاي اجتماعي آنلاين از يك قالب تعاملي استفاده مي كنند كه به كاربران امكان مي دهد يك نمايه شخصي ايجاد كنند ، با كاربران ديگر تماس بگيرند و محتوا را به اشتراك بگذارند.

به تعبيري ، اين كاربران قبلاً به طور م themselvesثر خود را تقسيم بندي كرده اند و از طريق گروه هاي علاقه مند مشابه به هم پيوسته و از طريق محتوا ارتباط برقرار كرده اند. اين رفتارها ، ريشه در رسانه هاي اجتماعي دارد و توسط وب 2.0 امكان پذير است ، شبكه هاي ارزشمندي از جمعيت هاي هدفمند و خاص را ايجاد مي كند. اكنون بيش از هر زمان ديگري ، “نسل اينترنت” درگير شبكه هاي اجتماعي است و به بازاريابان اينترنتي اين فرصت را مي دهد تا به بخشهاي از پيش تعريف شده كاربران بصورت آنلاين بازاريابي كرده و پيامهاي مارك دار را در سايتهايي كه اين كاربران وقت خود را در اينترنت مي گذرانند ، قرار دهند.

علاوه بر اين ، اين سايت هاي شبكه هاي اجتماعي با سرعت تصاعدي در حال رشد هستند و كاربران بيشتري را از زمينه هاي متنوع بيشتري اضافه مي كنند. در ابتدا ، فيس بوك فقط براي دانشجويان ايجاد شده بود ، اما سال گذشته ، اين آدرس براي هر كسي كه آدرس ايميل داشته باشد باز شده است. طبق گفته مايكروسافت ، فيس بوك ششمين سايت قاچاق در ايالات متحده است و اكنون بيش از 73 ميليون كاربر ثبت شده در 40،000 شبكه كالج ، دبيرستان ، كار و شبكه جغرافيايي دارد. اين نشان دهنده نرخ رشد 530٪ فقط در يك سال است.

تاكتيكي كه تبليغ كنندگان از طريق آن با اين مخاطبان تقسيم شده بصورت آنلاين ارتباط برقرار مي كنند ، به عنوان شناخته مي شود بازاريابي رسانه هاي اجتماعي (SMM). SMM به ابزاري محبوب براي بهينه سازي موتور جستجو (SEO) با تشكر از توانايي منحصر به فرد آن در بهبود ديد وب سايت ، شناسايي نام و آگاهي از نام تجاري در ميان مخاطبان خاص آنلاين با داشتن شبكه اي از پيوندهاي مرتبط.

بنابراين فيس بوك چه فرصت هايي را براي تلاش هاي هدفمند بازاريابي آنلاين ارائه مي دهد؟ در ميان شهروندان بين سنين 18 تا 24 سال ، فيس بوك در نظرسنجي اخير Trends Youth در ليست بوك مارك ها رتبه اول را دارد. بيش از 70٪ زنان در سنين 17-25 سال فيس بوك را از نظر زماني كه در اينترنت مي گذرانند ، به عنوان سايت مورد علاقه خود معرفي كردند. براي مردان ، اين تعداد هنوز 56٪ بود. اين جمعيت ها ، به لطف تربيتي كه در فرهنگي دارند كه زمان آنلاين را جنبه اي جدايي ناپذير از زندگي روزمره مي داند ، به وضوح مبتني بر فناوري هستند. بيش از نيمي از افراد مورد بررسي حداقل يك بار در روز از فيس بوك بازديد مي كنند و به طور متوسط ​​35 دقيقه در سايت امتياز مي گيرند.

علاوه بر اين ، اين كاربران با محيط هاي آنلاين آشنا هستند و در جستجو و پيدا كردن محتواي خاص مورد علاقه خود مهارت دارند. بنابراين ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي ، به ويژه فيس بوك ، به بازاريابان اينترنتي فرصت مي دهند تا كاربران را درگير شرايط پيامهاي تبليغاتي كنند. لحظه هاي مرتبط

بنابراين چگونه مي توانيم از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي درگير كردن موثر اين مخاطبان فرار از جوانان استفاده كنيم؟ در اينجا چندين ايده در مورد نحوه استفاده از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي فيس بوك آورده شده است.

  • ارتباط از طريق گروه ها:

    فيس بوك داراي تعداد نامحدودي از گروههاي مشترك مشترك است كه كاربران به دلايل بي شماري به آنها مي پيوندند. اين گروه ها تعداد نامحدودي از موضوعات و علايق را شامل مي شوند ، از زيست شناسي دريايي گرفته تا اسنوبورد ، سياست ، موسيقي رپ تا غذاهاي ايتاليايي. صرف نظر از منافع يا بازار هدف شما ، مجموعه اي براي شما در نظر گرفته شده است. اين را از من قبول كن. من از سال 2003 كاربر ثبت شده در فيس بوك يا “Facebooker” هستم و براي همه چيز دسته زيادي ديده ام ، به معناي واقعي كلمه. بسياري از آنها حتي تمركز محلي دارند ، مانند گروه هاي طرفدار Denver Bronغير مجاز مي باشد يا گروه دانشجويي چيني Denver. هر يك از اين گروه ها صفحه انجمن ، صفحه بحث ، گالري عكس و غيره را دارند. اين بهترين مكان براي قرار دادن پيام هاي سفارشي براي مخاطبان خاص است ، زيرا تقريباً همه كساني كه آن را مي بينند متناسب با نمايه هدف شما تضمين مي كنند. در گذشته ، وقتي مي خواستم ترافيك را به يك سايت ويديويي كه در آن كار مي كردم هدايت كنم ، پيوندهاي توصيفي و جذاب براي فيلم هاي مرتبط را روي يك “ديوار” يا صفحه بحث گروه قرار دادم. من نتايج بسيار خوبي ديده ام ، زيرا بسياري از اعضاي اين گروه خاص كه به اسكي اختصاص داده شده بودند ، براي ديدن فيلم هايي در مورد ورزش مورد علاقه خود ، اسكي ، اين پيوندها را دنبال كرده اند.

  • اتصال از طريق برنامه ها:

    اخيراً ، فيس بوك بستر خود را به روي توسعه دهندگان شخص ثالث گشوده است كه برنامه هاي بي شماري را ايجاد كرده اند ، از شبيه سازهاي خيالي جمع آوري سهام گرفته تا بازي هاي ويديويي “آبجو پونگ” گرفته تا نقشه هاي جهان كه مقصد سفر مورد نظر را مشخص مي كنند. كاربران مي توانند هرچه بيشتر اين برنامه ها را به پرونده هاي شخصي خود اضافه كنند ، اين فرصت را براي بازاريابان و توسعه دهندگان ايجاد مي كنند تا پيام هاي بازاريابي را به طرز ماهرانه اي در اين برنامه ها و عملكرد آنها ادغام كنند. بسياري از توسعه دهندگان قبلاً اين كار را انجام داده اند و بدون شك برخي از مزاياي عمده را نه تنها از طريق افزايش آگاهي از نام تجاري بلكه از طريق ترافيك پرداخت شده در فيس بوك كه بسياري از آنها به سايت هاي خود پيوند داده اند ، به دست آورده اند.

  • ارتباط با محتوا:

    از آنجايي كه فيس بوك به كاربران امكان ارسال فيلم ، تصوير ، پيوند ، تصوير و موارد ديگر را مي دهد ، تبليغ كنندگان مي توانند به طور يكپارچه از استراتژي هاي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي ارتباط با اين گروه ها از طريق محتوا استفاده كنند. با قرار دادن محتواي خود در بين مخاطبان هدف خود ، مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه نام تجاري شما در هنگام ارتباط با پيام شما در مقابل چشم آنها قرار خواهد گرفت. فيس بوك مخزن حجم بي پايان داده هاي مصرف كننده است كه بسياري از كارشناسان آن را “جامعه در يك جعبه” خوانده اند. پس چرا با به اشتراك گذاري از اين داده ها استفاده نمي كنيد؟ با محتوا ارتباط برقرار كنيد.

  • اتصال از طريق رويدادها:

    با رشد فيس بوك ، اين بخش “رويدادها” را اضافه كرده است كه در آن كاربران مي توانند اطلاعات مربوط به رويدادهاي آينده را ارسال كنند و سپس دوستان فيس بوكي خود را به حضور دعوت كنند. كل بخش رويدادها قابل جستجو است ، كاربران مي توانند به سرعت رويدادهاي مورد علاقه خود را پيدا كنند ، نام ميزبان ، مكان ، زمان و حتي شرح رويداد را پيدا كنند. علاوه بر اين ، فيس بوك به هر رويداد صفحه اختصاصي خود مي دهد ، جايي كه كاربران مي توانند به دعوت براي حضور پاسخ دهند ، از حضور در آن خودداري كنند ، يا حتي اطلاعاتي را در ديوار بحث عمومي صفحه رويداد ارسال كنند ، از جمله اينكه چه لباسي بپوشند ، چه چيزي همراه خود بياورند و … يك فرصت ارزشمند براي گسترش اين خبر و سپس دعوت از افرادي كه احتمالاً علاقه مند به شركت در آن هستند. به تجربه خودم با اين كارگزار ، من رويدادهايي را براي مشتريان ايجاد مي كنم و سپس اطلاعات و دعوت نامه ها را در گروه هاي مطابق با آنها ارسال مي كنم. به عنوان مثال ، هنگام تبليغ يك مهماني Reggae يا بازي فوتبال كالج در آينده ، هرچه بيشتر گروه هاي مربوط به موسيقي رگي ، فوتبال دانشگاهي ، موسيقي و ورزش را جستجو كنيد و اطلاعات رويداد را در صفحه هاي بحث گروهي ارسال كنيد تا مطمئن شويد كه هر علاقه مند اكنون مي داند و در آن شركت مي كند.

  • اتصال از طريق دستگاه هاي تلفن همراه:

    همين هفته ، فيس بوك اعلام كرد كه با RIM يا Research In Motion و دستگاه BlackBerry آنها همكاري كرده است. علاوه بر BlackBerrys ، طيف وسيعي از دستگاه هاي تلفن همراه ديگر مي توانند به Facebook دسترسي داشته باشند. اين فرصت هاي ارزشمندي را براي تبليغ كنندگان فراهم مي كند تا به مشتريان بالقوه خود دسترسي پيدا كنند شيرين شده سطح را تعيين كنيد و موقعيت شركت را به موقع تعيين كنيد.

با اين حال ، رشد انفجاري فيس بوك بدون چالش نبوده است. در واكنش به انتقادات تعداد زيادي از گروه ها ، فيس بوك اخيراً اقدامات امنيتي اضافي را در تلاش براي محافظت بهتر از اطلاعات خصوصي اضافه كرده است. علاوه بر اطمينان از نگراني هاي مربوط به حريم خصوصي ، مطمئناً اين باعث ترغيب بيشتر كاربران به عضويت در سايت و به اشتراك گذاشتن اطلاعات بيشتر در مورد خود مي شود. با اين حال ، بازارياب هاي رسانه هاي اجتماعي را مجبور مي كند هنگام شناسايي و موقعيت يابي مخاطبان هدف ، خلاقيت و خلاقيت بيشتري داشته باشند.

همانطور كه مشاهده مي كنيد ، كاربران فيس بوك به روند هش علاقه مند شده اند و از طريق مطالب و علايق مشترك خود را به هم متصل كرده اند. اين رفتارها ، ريشه در رسانه هاي اجتماعي دارد و توسط وب 2.0 امكان پذير است ، شبكه هاي ارزشمندي از جمعيت هاي هدفمند و خاص را ايجاد مي كند. اكنون بيش از هر زمان ديگري ، “نسل اينترنت” درگير شبكه هاي اجتماعي است و به بازاريابان اينترنتي اين فرصت را مي دهد تا به بخشهاي از پيش تعريف شده كاربران بصورت آنلاين بازاريابي كرده و پيامهاي مارك دار را در سايتهايي كه اين كاربران وقت آنلاين مي گذرانند ، قرار دهند.

شركتي كه در آن كار مي كنم Fusionbox ، يك شركت بازاريابي اينترنتي مستقر در دنور، از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي تركيب اهداف بازاريابي اينترنتي با قابليت هاي سايت هاي رسانه هاي اجتماعي و فن آوري هاي وب 2.0 استفاده مي كند. براي اطلاعات بيشتر در مورد بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي اينجا را كليك كنيد [http://running-with-the-bulls-seo.blogspot.com/2007/09/social-media-marketing-bridging-gap.html].

اساساً ، خدمات SMM ما اشكال قدرتمندي از بازاريابي ويروسي ايجاد مي كنند كه به نفع مخاطبان بزرگ و انجمن هاي كاربران سايت هاي رسانه هاي اجتماعي است. اعم از MySpace ، YouTube ، Digg ، Facebook ، Del.icio.us ، Flickr يا تعداد ديگري از اين موارد ، SMM تماماً ايجاد كاربران و اتصال آنها به مشاغل از طريق محتواي منحصر به فرد است.

به همين دليل ، SMM مي تواند براي ايجاد شبكه اي از اتصالات ، گسترش پيام هاي نام تجاري ، افزايش ديد و آگاهي و حتي مديريت اعتبار آنلاين شركت شما مورد استفاده قرار گيرد. از اين گذشته ، همه اين سايت هاي رسانه هاي اجتماعي ميليون ها كاربر ثبت شده دارند كه در جوامع با علايق مشابه گروه بندي شده اند. اكنون تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه مكان جمع شدن مخاطبان آنلاين خود را مشخص كنيد. بازارياب چه چيز ديگري مي تواند درخواست كند؟ هيچ كانال ديگري وجود ندارد كه به شركت ها امكان تبليغ هويت ، پيشنهادات خدمات ، ارزش و موقعيت مكاني خود را در چنين محيط هدف بدهد.

تيم بازاريابان باتجربه و نوآور رسانه هاي اجتماعي ما به طور موثري محتواي وب سايت شما را در يك فضاي ديجيتال هدفمند قرار مي دهند و هر كسي كه مي خواهد ببيند قابل مشاهده است.

Fusionbox در استفاده از فن آوري هاي وب 2.0 در صنعت بازاريابي آنلاين پيشرو است. خدمات ما به دليل توانايي ما در اتصال مشتري با مشتري از طريق درگير شدن در بازار و شروع مكالمه از طريق رسانه هاي اجتماعي ، به درستي وب ماركتينگ 2.0 در نظر گرفته شده است.

https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-و-بازاريابي-فيس-بوك/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.