جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

گرايش به راهنماهاي ويدئويي – تفاوت آنها با فيلمها يا آموزشهاي محصولات چيست؟

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۱۳ بازديد

گرايش به راهنماهاي ويدئويي – تفاوت آنها با فيلمها يا آموزشهاي محصولات چيست؟

چرا بايد به سمت راهنماهاي ويدئويي برويم؟ راهنماهاي ويدئويي اطلاعات بيشتري را ارائه مي دهند ، به شركت ها كمك مي كنند تا به طور موثر با مصرف كنندگان ارتباط برقرار كنند و آنها را در مورد خدمات و محصولات آموزش مي دهند. پهناي باند و در دسترس بودن درايورهاي كلاس مبتني بر اين انتقال …

گرايش به راهنماهاي ويدئويي – تفاوت آنها با فيلمها يا آموزشهاي محصولات چيست؟ https://hillbilly.ir/گرايش-به-راهنماهاي-ويدئويي-تفاوت-آنها/ https://hillbilly.ir/گرايش-به-راهنماهاي-ويدئويي-تفاوت-آنها/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 14 Mar 2021 15:33:34 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing video tutorials https://hillbilly.ir/گرايش-به-راهنماهاي-ويدئويي-تفاوت-آنها/

گرايش به راهنماهاي ويدئويي – تفاوت آنها با فيلمها يا آموزشهاي محصولات چيست؟

چرا بايد به سمت راهنماهاي ويدئويي برويم؟ راهنماهاي ويدئويي اطلاعات بيشتري را ارائه مي دهند ، به شركت ها كمك مي كنند تا به طور موثر با مصرف كنندگان ارتباط برقرار كنند و آنها را در مورد خدمات و محصولات آموزش مي دهند. پهناي باند و در دسترس بودن درايورهاي كلاس مبتني بر اين انتقال …

گرايش به راهنماهاي ويدئويي – تفاوت آنها با فيلمها يا آموزشهاي محصولات چيست؟

چرا بايد به سمت راهنماهاي ويدئويي برويم؟ راهنماهاي ويدئويي اطلاعات بيشتري را ارائه مي دهند ، به شركت ها كمك مي كنند تا به طور موثر با مصرف كنندگان ارتباط برقرار كنند و آنها را در مورد خدمات و محصولات آموزش مي دهند. پهناي باند و در دسترس بودن درايورهاي كلاس مبتني بر اين انتقال امكان پذير است. براي مثال ، در ايجاد تبليغات تلويزيوني ، شركتهايي كه در اينترنت هستند به همان اندازه محدوديت ندارند. ساخت فيلم هاي طولاني تر هزينه چنداني ندارد و مصرف كنندگان به جاي خواندن pdf ، با تماشاي فيلم از يادگيري و تحقيق لذت مي برند. ما به جاي 30 ثانيه ارائه فروش سريع ، كه معمولاً يك ويديوي محصول است ، فيلم هايي را تماشا مي كنيم كه ممكن است با يك برداشت سريع شروع شوند اما به سرعت به سراغ ارائه هاي عمومي ، نمايش هاي عميق و همچنين آموزش ها بروند.

فيلم هاي محصول از هيچ قالب خاصي پيروي نمي كنند. شما هرگز نمي دانيد وقتي يك فيلم محصول را تماشا مي كنيد چه انتظاري داشته باشيد. اين فقط مي تواند يك تبليغات فروش باشد ، مي تواند شامل برخي نسخه هاي نمايشي باشد ، اما نه هميشه ، مي تواند به شما نماي كلي از ويژگي ها را بدهد ، اما نمي توانيد روي آن حساب كنيد. اغلب اوقات فقط در محل فروش در دسترس هستند و هدف آنها اين است كه مشتري فوراً خريد كند ، به اين اميد كه مصرف كننده براي انجام تحقيقات بيشتر براي پاسخ به س questionsالاتي كه در فيلم محصول به آنها پاسخ داده نشده است ، كليك كند .

درك دروس آسان است. آنها به سادگي مراحل را به شما نشان مي دهند. آنچه در اين آموزش از دست رفته است ، نماي كلي از خود محصول يا خدمات است. آموزشها معمولاً شروع به نشان دادن مراحل مي كنند بدون اينكه به شما بگويند محصول در واقع چيست و چرا بايد به آن اهميت دهيد. آموزشها عالي هستند اما بايد متن آنها ارائه شود. آموزشها معمولاً در صفحه محصولات اين شركت يافت مي شوند ، بنابراين بينندگان مي دانند كه خود محصول چه كاري انجام مي دهد. نكته منفي فقط داشتن يك آموزش اين است كه هميشه خارج از متن سايت شما نمي تواند تنها باشد.

از طرف ديگر ، راهنماهاي ويدئويي به 3 سوال اساسي در مورد يك محصول يا خدمات پاسخ مي دهند: محصول يا خدمات چيست؟ ويژگي ها و توابع چيست؟ چگونه از آن استفاده كنم؟ براي سهولت ، آنها معمولاً در فصول دسته بندي مي شوند و شامل تعدادي از آموزش هاي خاص هستند ، اما ممكن است يك ويديو وجود داشته باشد كه يك راهنماي فيلم كامل به خودي خود باشد و از فصل تشكيل نشود.

مزاياي اصلي راهنماهاي ويدئويي چيست؟ آنها به تمام س questionsالاتي كه ممكن است يك مصرف كننده داشته باشد پاسخ مي دهند ، به شما امكان مي دهند به فصل هاي ويديويي خاصي دسترسي پيدا كنيد (در صورت استفاده از پخش كننده مبتني بر فصل) ، و با افزودن آموزش هاي جديد ، به راحتي به روزرساني فصول موجود و حذف فصل هاي قديمي ، مي توان آنها را گسترش داد. سرانجام ، مي تواند به يك ابزار پشتيباني كامل مشتري و همچنين به عنوان يك ابزار فروش و بازاريابي عالي تبديل شود. هنگامي كه مشتري س aالي دارد ، مي توان پيوندي به يك فصل خاص را براي وي ارسال كرد در حالي كه راهنماي ويدئو كاملاً در دسترس است ، به طوري كه مصرف كننده مي تواند اطلاعات بيشتري را كشف كند ، درباره محصول يا خدمات بيشتر بياموزد يا راهنماي ويديو را با آن به اشتراك بگذارد. مالكان.

راهنماهاي ويدئويي را امتحان كنيد ، مشتريان از شما تشكر مي كنند كه ساده ترين راه را براي كسب اطلاعات در مورد محصول يا خدمات خود در اختيار آنها قرار داده ايد.

https://hillbilly.ir/گرايش-به-راهنماهاي-ويدئويي-تفاوت-آنها/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.