صنعت نشر غنا يك صنعت در حال رشد است. ناشران به روش هاي سنتي فروش كتاب معروف هستند. كتاب ها بيشتر در فروشگاه هاي سنتي “آجر و ملات” (كتابخانه) و جاهاي ديگر از طريق كليساها ، مدارس ، اتوبوس ها ، پمپ بنزين ها و سوپرماركت ها به فروش مي رسند. با اين وجود محبوب …
فروش كتاب در غنا https://hillbilly.ir/فروش-كتاب-در-غنا/ https://hillbilly.ir/فروش-كتاب-در-غنا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 08 Mar 2021 18:34:24 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs traditional https://hillbilly.ir/فروش-كتاب-در-غنا/
صنعت نشر غنا يك صنعت در حال رشد است. ناشران به روش هاي سنتي فروش كتاب معروف هستند. كتاب ها بيشتر در فروشگاه هاي سنتي “آجر و ملات” (كتابخانه) و جاهاي ديگر از طريق كليساها ، مدارس ، اتوبوس ها ، پمپ بنزين ها و سوپرماركت ها به فروش مي رسند. با اين وجود محبوب …
صنعت نشر غنا يك صنعت در حال رشد است. ناشران به روش هاي سنتي فروش كتاب معروف هستند. كتاب ها بيشتر در فروشگاه هاي سنتي “آجر و ملات” (كتابخانه) و جاهاي ديگر از طريق كليساها ، مدارس ، اتوبوس ها ، پمپ بنزين ها و سوپرماركت ها به فروش مي رسند. با اين وجود محبوب ترين و گسترده ترين راه فروش كتاب در غنا از طريق كتابفروشي هاي خياباني است.
كتابفروشان دوره گرد نقش اصلي را در فروش كتاب در سراسر غنا دارند. آنها كتابفروشان مسافرتي هستند كه كتابهايي را حمل مي كنند كه از يك مكان به مكان ديگر مي روند. آنها بيشتر هنگام گشت و گذار در بازارها ، مدارس ، بزرگراه ها ، ايستگاه هاي اتوبوس و موارد ديگر كار مي كنند.
كتابخانه ها نيز در سراسر مناطق پخش مي شوند. اما در بعضي مناطق متمركز است. كساني كه خود را در گروه بزرگي مي يابند انجمن هايي تشكيل مي دهند. بيشتر كتابفروشان براي كسب درآمد در اين تجارت كار مي كنند. آنها بيشتر كساني هستند كه دانش كافي در IT ندارند.
يكي از رسانه هاي بازاريابي كه ممكن است براي ناشران در غنا مهم باشد ، فروش آنلاين كتاب است. برخي اظهار داشتند كه ممكن است اينترنت نسبت به فروشگاه هاي سنتي “سنتي” هزينه كمتري براي فروش كتاب داشته باشد. با اين حال ، در بيشتر موارد ، فروش آنلاين كتاب در غنا به دليل هزينه هاي بيشتر در پردازش سفارشات و تحويل مستقيم به مشتري ، ممكن است گران تر از فروش در فروشگاه هاي سنتي باشد.
اولين چالش بزرگ تأثيرگذار بر فروش آنلاين كتاب در غنا ، بازديد است. بازديد قطعاً همان خريد نيست اما بدون مراجعه به يك خريدار الكترونيكي فرصتي براي خريد چيزي وجود ندارد. داشتن وب سايتي كه به راحتي از طريق موتورهاي جستجوي جهاني و محلي و دايركتوري هاي وب يافت مي شود ، عامل مهمي در جذب بازديد كننده است ، اما به هيچ وجه براي ايجاد يك تجارت الكترونيكي سالم كافي نيست. جذب بازديدكننده از وب سايت شما كار ساده اي نيست كه موتورهاي جستجو را با كلمات كليدي مناسب به روز كنيد.
با اين حال ، اكثر غني هاي ساكن ساير مناطق غنا به امكان دسترسي به اينترنت كه مي توانند براي انجام خريد به وب سايت ناشر مراجعه كنند ، دسترسي ندارند. با اين حال ، بازديد از اينترنت يك كار پرداخت شده است كه اكثر مردم آن را غير قابل قبول مي دانند.
برخي از عوامل مرتبط در ارزيابي دوام اينترنت به عنوان وسيله اي م effectiveثر در فروش كتاب در غنا عبارتند از:
نسبت “ارزش به جمله” – كتابهايي كه ارزش آنها بسيار كوچك مي شود اغلب مقرون به صرفه تر از كتابهاي بزرگتر با ارزش كمتر به مشتريان نهايي هستند. با اين حال ، بيشتر ناشران غنا حتي در صورت خريد آنلاين ، كمتر قادر به تحويل كتاب خود به مشتري هستند.
حاشيه مطلق – بعضي از كتابها ممكن است درصد نسبتاً بالايي داشته باشند – به عنوان مثال ، اگر كتابي به صورت عمده در GH 10 خريداري شده و با كد 100٪ به فروش برسد تا در GH 20 به فروش برسد ، با اين حال ، حاشيه مطلق فقط GH ¢ 20- GH است. 10 = 10 دلار. در مقابل ، يك كتاب ديگر را مي توان با قيمت 50 GH خريداري كرد و تنها با 15٪ ، يا GH 7.5 ، با قيمت كل GH H 57.5 كدگذاري كرد. اما در اينجا ، حاشيه مطلق بيشتر خواهد بود – GH 7.5. اين به ناشر اين امكان را مي دهد تا هزينه هاي خود را براي پردازش ، بسته بندي و تحويل سفارش خرج كند. در مقابل ، Master Ten غنا مي تواند فقط مقدار كمي از زمان كارمند و بسته بندي بسيار محدود را پوشش دهد.
با اين وجود ، تعدادي واقعيت اقتصادي در رقابت آنلاين وجود دارد:
همانطور كه بحث شد ، هزينه هاي رسيدگي به سفارشات آنلاين اغلب بيشتر از هزينه هاي توزيع از طريق فروشگاه هاي سنتي است. ناشران ممكن است منابع مالي براي توزيع كتاب نداشته باشند.
حتي اگر فروش آنلاين در برخي شرايط مقرون به صرفه باشد ، يك ناشر غنائي كه به صورت آنلاين فروش مي كند ، در طولاني مدت با ساير كتابفروشان آنلاين – نه فقط در برابر فروشگاه هاي “سنتي” ، رقابت مي كند. از طريق نيروهاي عرضه و تقاضا ، قيمت هاي آنلاين كاهش مي يابد تا سود حاصل از فروش آنلاين بيشتر از خرده فروشي هاي سنتي نباشد. سپس انتظار مي رود كه هر گونه كاهش هزينه به عهده مشتريان باشد.
پيش شرط فروش آنلاين كتاب وجود زيرساخت ارتباطي و خدمات كارآمد است كه وضعيت نامناسب آن يكي از اصلي ترين محدوديت هاي دسترسي بسياري از كشورهاي آفريقايي به زيرساخت اطلاعات جهاني است. با اين حال ، تبليغ كتاب براي حل و فصل معاملات بين مناطق به سيستم هاي مالي و پرداختي م effectiveثر نياز دارد. اين بدان معني است كه زيرساخت هاي منطقه اي و ملي براي دسترسي كافي به فناوري اطلاعات در بانك ها مورد نياز است. تقويت مقررات احتياطي و چارچوب قانوني ؛ ساخت سيستم هاي پرداخت سالم و كارآمد ؛ و تعميق بازارهاي سرمايه.
چندين عامل نيز براي عوامل اصلي موثر بر زنده ماندن فروش آنلاين كتاب در غنا شناسايي شده است.
محدوديت هاي طرف عرضه نيز بر توسعه خدمات براي تأمين تقاضاي فزاينده تأثير گذاشته است كه بستري را براي دستيابي به فناوري اطلاعات ايجاد كرده است. اين محدوديت ها شامل انحصار دولت در ارتباطات از راه دور و وجود مقرراتي است كه از مشاركت بخش خصوصي در اين بخش جلوگيري مي كند.
از جمله عواملي كه در اين امر نيز م contributeثر است ، كمبود منابع لازم براي افزايش سرمايه گذاري در بخش ارتباطات از راه دور است كه گاهي اوقات به دليل سطح بالاي بدهي اپراتور محلي است. حتي در صورت موجود بودن بودجه ، ظرفيت محدود براي اجراي پروژه ممكن است توسعه شبكه را محدود كند. در موارد ديگر ، عدم ثبات سياسي و درگيري هاي داخلي مانع از سرمايه گذاران مي شود.
مفهوم فروش آنلاين كتاب به ناشران نياز دارد تا از فناوري روز استفاده كنند تا از محدوديت هاي بازاريابي كتاب سنتي عبور كنند. اين فناوري متغير و بيش از حد پيشرفته نه تنها نياز به گرايش طبيعي به بازار كتاب دارد. اين بدان معناست كه ناشر همچنين بايد از مهارت هاي فني سخت افزار و نرم افزار رايانه برخوردار باشد. يك سايت ساخته شده به طور تصادفي فقط منجر به شكايت مي شود. بدون سود
با اين حال ، هزينه بالاي سخت افزار و نرم افزار كامپيوتر نيز عامل اصلي قابل تأمل است. اين يك مانع جدي براي دستيابي به دنياي فناوري اطلاعات است. هزينه رايانه هاي شخصي بالاتر از درآمد سرانه بسياري از غنا است ، به طوري كه اكثر مردم از جمله برخي ناشران به آنها دسترسي ندارند.
بسياري از بازاريابان آنلاين كتاب تمايل به بسته بندي وب سايت هاي بسيار پيچيده دارند. اين يكي از محدوديت هاي اصلي فروش آنلاين كتاب است زيرا مشتريان بالقوه دسترسي به برخي سايت ها را دشوار مي دانند. عوارض ممكن است به صورت پيام هاي خطايي باشد كه هنگام تلاش براي دستيابي به پيوند ظاهر مي شوند ، يا وب سايت شامل خطاهايي است كه بر كل مبارزات بازاريابي تأثير مي گذارد.
ذكر اين نكته نيز مهم است كه فروش كتاب آنلاين متنوع است. به عنوان مثال ، اين نه تنها با ارائه اطلاعات به مشتريان خود خدمات ارائه مي دهد بلكه از خدمات نيز تشكيل شده است. تبليغات و تبليغات مختلف ديگري نيز به منظور متمايز شدن از ساير رقبا گنجانده شده است. هر چند اشتباه نيست كه فروش آنلاين كتاب مي تواند مكان كافي براي تحقيق و تجزيه و تحليل بازار را فراهم كند.
فروش كتاب در اينترنت در مقايسه با بازاريابي سنتي در غنا داراي اشكالات مختلفي است ، از جمله توانايي لمس و احساس كتاب ، ورق زدن و ارزيابي مناسب از خصوصيات فيزيكي آن براي شناختن نوع كاغذ را به مشتريان ارائه نمي دهد. استفاده شده ، نوع پوشش (پشت كاغذي يا جلد سخت) و طرح طرح قبل از خريد. از ديد يك خريدار ، بسياري از افرادي كه در غنا كتاب مي خرند نه تنها مايل به ديدن آنها هستند بلكه مي خواهند قبل از خريد “لمس” كنند. اين براي اكثر افراد احساس امنيت ايجاد مي كند. بنابراين بازاريابي اينترنتي مي تواند يك چالش در اين زمينه باشد.
همچنين ، متقاعد كردن اعضاي ارشد شركت ها براي تلاش آنلاين به دليل دانش محدود آنها از فناوري روز بسيار دشوار است.
https://hillbilly.ir/فروش-كتاب-در-غنا/feed/ 0