ميزباني وب و جلب توجه بازاريابي فيس بوك موبايل
ميزباني وب و جلب توجه بازاريابي فيس بوك چه چيزي با رسانه هاي اجتماعي براي صاحبان مشاغل كار مي كند؟ فيس بوك موبايل براي تجارت اول از همه ، اكثر وب سايت ها و وبلاگ ها با وردپرس ساخته شده اند. بنابراين ، امنيت وب سايت يا وبلاگ وردپرس شما از اهميت فوق العاده اي …
ميزباني وب و جلب توجه بازاريابي فيس بوك موبايل https://hillbilly.ir/ميزباني-وب-و-جلب-توجه-بازاريابي-فيس-بوك/ https://hillbilly.ir/ميزباني-وب-و-جلب-توجه-بازاريابي-فيس-بوك/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 24 Mar 2021 14:18:08 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing web https://hillbilly.ir/ميزباني-وب-و-جلب-توجه-بازاريابي-فيس-بوك/
ميزباني وب و جلب توجه بازاريابي فيس بوك موبايل
ميزباني وب و جلب توجه بازاريابي فيس بوك چه چيزي با رسانه هاي اجتماعي براي صاحبان مشاغل كار مي كند؟ فيس بوك موبايل براي تجارت اول از همه ، اكثر وب سايت ها و وبلاگ ها با وردپرس ساخته شده اند. بنابراين ، امنيت وب سايت يا وبلاگ وردپرس شما از اهميت فوق العاده اي …
ميزباني وب و جلب توجه بازاريابي فيس بوك موبايل
ميزباني وب و جلب توجه بازاريابي فيس بوك
چه چيزي با رسانه هاي اجتماعي براي صاحبان مشاغل كار مي كند؟
فيس بوك موبايل براي تجارت
اول از همه ، اكثر وب سايت ها و وبلاگ ها با وردپرس ساخته شده اند. بنابراين ، امنيت وب سايت يا وبلاگ وردپرس شما از اهميت فوق العاده اي برخوردار است.
دو افزونه امنيتي عالي براي وبلاگ نويسان كه از وردپرس استفاده مي كنند در دسترس است. اين سناريو را تصور كنيد. يك روز كه از خواب بيدار مي شويد ، وبلاگ شما هك مي شود و هر پستي از بين مي رود. خدا را شكر براي پشتيبان گيري. اگر شخصي موفق شود سايت وردپرس شما را هك كند ، مي تواند كاملاً فاجعه بار باشد. SecureWP و WSDSecurity دو افزونه هستند كه مي توانند به صورت مشترك مورد استفاده قرار گيرند و امنيت بيشتري را براي وبلاگ وردپرس خود فراهم كنند.
بازاريابي فيس بوك در بستر موبايل
ماهانه چهارصد و هشتاد و هشت ميليون نفر از فيس بوك موبايل استفاده مي كنند. اين بيشتر از كل جمعيت ايالات متحده است. علاوه بر اين ، هر روز سيصد ميليون عكس در فيس بوك بارگذاري مي شود. تقريباً 1 ميليارد عضو با استفاده از تلفنهاي هوشمند خود عكسها را در فيس بوك ضبط و بارگذاري مي كنند. مردم فيس بوك را روي تلفن هاي هوشمند خود دارند و وقتي در صف انتظار قهوه ، گير افتاده در ترافيك هستند ، فيس بوك را چك مي كنند و اين كار را تقريباً در همه جا انجام مي دهند و اين باعث مي شود كاربران تلفن همراه براي فيس بوك بسيار مهم باشند. نيمي از نزديك به 1 ميليارد كاربر فيس بوك از طريق تلفن همراه خود از فيس بوك استفاده مي كنند و در واقع دو برابر كاربران غير موبايل هستند.
مردم تمايل دارند هرگز خانه هاي خود را بدون دستگاه تلفن همراه خود ترك نكنند. اين خبر خوبي براي صاحبان مشاغل است! به عنوان يك صاحب مشاغل ، مي توانيد پيام خود را به آن دسته از كاربراني كه به طور مداوم با حلقه دوستان خود در تماس هستند انتقال دهيد ، بهتر. بازاريابي از تلاش براي انتقال پيام شما به افراد در طي زمان هاي خاص به يك قسمت پيچيده از تجربه اجتماعي آنها تبديل شده است. تبليغات از طريق خبرخوان ظاهر مي شوند و كاربران حتي نمي دانند آنچه كه به دنبال آن هستند تبليغات است. نرخ كليك تبليغات موبايل فيس بوك چهار برابر بيشتر از Twitter است!
فيس بوك ، اينستاگرام و دوربين ها
در گذشته ، نقطه ضعف فيس بوك تلفن همراه بود. آنها براي ساختن يك برنامه خوب پشت هشت توپ بودند ، بنابراين با خريد اينستاگرام ، فيس بوك در اين بازار پيشتاز است. اين نشان مي دهد بازار جدي است كه فيس بوك در مورد تلفن همراه جدي دارد. اينستاگرام فقط يك برنامه موبايل است. شما بايد عكس ها را از طريق يك شريك اينستاگرام مشاهده كنيد ، اما شايد فيس بوك نمايه اي را به Instagram.com ارسال كند كه در آن كاربران مي توانند عكس هاي خود را از طريق وب به اشتراك بگذارند. اين مي تواند يك شبكه اجتماعي كاملاً جديد مانند Pinterest باشد.
استيو جابز مربي مارك زاكربرگ بود و گفته مي شود كه فيس بوك با تلفن هاي هوشمند خود به بازار مي آيد. آنها مي توانستند از كتاب اپل برگ بردارند و در بازار كاملاً جديدي در صنعت گوشي هاي هوشمند فعاليت مي كنند. اين يك بازار كاملاً جديد توسعه دهنده خواهد بود كه كاملاً ممكن است. در برخي از زمان ها ، اشتراك تلفن هاي همراه بيشتر از تعداد افراد روي كره زمين خواهد بود. همه دنيا با يك تلفن هوشمند در دست شماست. مي توانيد ايميل خود را بررسي كنيد ، با دوستان خود اعلام حضور كنيد ، اخبار را مشاهده كنيد و از برنامه ها براي انجام هر كاري استفاده كنيد. اين فقط رشد خواهد كرد و براي اتصال مردم به يكديگر در سراسر جهان عالي است. برنامه موبايل فيس بوك هنوز نسبتاً محدود است. به عنوان مثال ، شما نمي توانيد با برنامه به اشتراك بگذاريد. بنابراين ، بسياري از افراد از Safari براي مشاهده فيس بوك در تلفن هاي هوشمند خود و دسترسي به شبكه اجتماعي از اين طريق استفاده مي كنند. فيس بوك ممكن است در آينده اي نزديك وارد بازار سخت افزار شود تا سهم بيشتري از بازار بازارهاي موبايل را كه در حال رشد است ، بدست آورد.
برنامه مديريت صفحه فيس بوك
Facebook Page Manager راهي عالي براي مديريت چندين صفحه است. مي توانيد بلافاصله به صفحه خود دسترسي پيدا كنيد ، محتوا ارسال كنيد ، و سريعاً به نظرات خود پاسخ دهيد و آنها را تعديل كنيد. اين براي صاحبان مشاغل و تجار بسيار سودمند است. آخرين به روزرساني برنامه هاي iOS iOS و Android فيس بوك به شما امكان مي دهد دوستان خود را در پست ها و نظرات وضعيت نشان كنيد. اين ويژگي را كه مدتهاست در فيس بوك در دسترس است ، مي توانيد با تايپ “@” و سپس نام دوستي كه مي خواهيد در نظر يا به روزرساني وضعيت خود علامت گذاري كنيد ، فعال كنيد. مي توانيد از اين ويژگي در iPhone ، iPod Touch ، iPad يا هر دستگاه اندرويدي كه آخرين نسخه برنامه Facebook را اجرا مي كند ، استفاده كنيد. بزرگترين ويژگي كه هنوز در برنامه تلفن همراه فيس بوك از دست رفته است ، به اشتراك گذاري است. اين بدان معناست كه هر روز نيم ميليارد نفر قادر به اشتراك گذاري چيزي در دستگاه تلفن همراه خود نيستند.
مشاوره بازاريابي براي شركت ها
كاربران تلفن همراه بايد همه موارد متفاوت را در مورد محتوا به اشتراك بگذارند و با آنها رفتار كنند. به طور پيش فرض ، كاربران تلفن همراه به فيدهاي خبري روي مي آورند ، بنابراين هرچه بيشتر بتوانيد يك توليد كننده محتواي موثر باشيد ، بهتر است.
- پست كوتاه بهتر است – 160 حرف يا كمتر
- سرگرم بودن
- از تصاوير استفاده كنيد
- سوالات كوتاه و شيرين بپرسيد
- يك تماس براي اقدام مانند “پسنديدن” ، “نظر خود را اضافه كنيد” يا “اينجا را كليك كنيد” اضافه كنيد.
مشاغل محلي و بازاريابي موبايل در فيس بوك
براي طولاني ترين زمان ، افراد مي توانند معامله اي را براي ورود به سيستم تنظيم كنند. پيشنهادات فقط در صورت داشتن صفحه مكان در دسترس هستند. اما اگر صفحه مكاني نداريد و نمي توانيد نمايش را تنظيم كنيد ، مي توانيد به صورت متناوب يك به روزرساني وضعيت را ارسال كنيد ، به عنوان مثال: “آيا اين را روي تلفن همراه خود مي خوانيد ، بيا يك لاته رايگان دريافت كنيد”. هر يك از كارمندان شما بايد از تمام جزئيات كاري كه شركت شما در شبكه هاي اجتماعي انجام مي دهد آگاه باشند. در صورت ورود افراد ، كوپن خود را در محل ارائه دهيد. بازديدكنندگان خود را ترغيب كنيد تا در فروشگاه شما از خود عكس بگيرند و آن را به فيس بوك ارسال كنند. اگر دوستانشان را در فروشگاه ببينند مي تواند بسيار طولاني شود و مردم را به وجد بياورد.
فيس بوك و آينده بازاريابي
از زماني كه فيس بوك در دسترس همه قرار گرفت تغييرات زيادي ايجاد شده است. برخي از تغييرات شامل “پست هاي تبليغ شده” است و دسترسي به خبرخوان دشوار است. Edgerank الگوريتمي است كه تمام محتواي فيس بوك از آن عبور مي كند. محتوا از طريق فيلتر Edgerank عبور مي كند و اينگونه تصميم مي گيريم كه در خبرخوان نمايش داده شود. در نهايت ، فيس بوك مي گويد آنها فقط محتواي شما را به طور متوسط تا شانزده درصد طرفداران شما نمايش مي دهند. با اين حال ، ابزارهايي وجود دارند كه مي توانند قابليت مشاهده شما در فيس بوك را افزايش دهند.
- تبليغات
- ليست دوستان
- ليست علاقه مندي ها
- قصه هاي بودجه
- ارسالهاي تبليغاتي
- Reach Generator حداكثر هفتاد و پنج درصد از مطالب شما را شامل مي شود
به عنوان يك بازارياب ، مي توانيد در چند تست تقسيم شركت كنيد و بودجه اي را اختصاص دهيد تا ببينيد كه براي شما مناسب است:
- يا يك داستان اسپانسري كه پستي است كه در صفحه طرفداران شما منتشر شده و به تبليغ تبديل شده است
- پستهاي تبليغاتي كه براي كاربران تلفن همراه قابل مشاهده خواهند بود و در خبرهاي خبري بيشتر ديده مي شوند ، همان چيزي است كه افراد در دستگاه تلفن همراه خود مشاهده مي كنند.
چند روش خلاقانه در اين مورد وجود دارد. صفحات طرفداري مانند George Takei (بازيگر) صفحه اي است كه طرفداران زيادي دارد و از جذابيت بسيار بالايي برخوردار است. صفحات طرفداران موفق را مطالعه كرده و صفحه آنها را مشاهده كنيد تا ببينيد اين مارك ها چگونه به تعامل طرفداران دست پيدا مي كنند. افراد در فيس بوك مي خواهند بدانند كه يك انسان واقعي در پشت مارك تجاري وجود دارد.
صاحبان مشاغل سرمايه گذاري عظيمي در ايجاد يك كانون عالي انجام داده اند. مردم از اينكه فيس بوك اكنون درخواست سرمايه گذاري بيشتري مي كند تا محتواي شما بيش از شانزده درصد قابل مشاهده باشد ، ابراز نگراني و نااميدي كرده اند. در كنار هر پست در فيس بوك ، به شما اين امكان داده مي شود كه براي بزرگتر نشان دادن پست خود پرداخت كنيد. مشكل بزرگ مقام اين است كه مخاطبان شركتي زيادي وجود دارد ، بنابراين اگر آن شخص به طور منظم با صفحه طرفداران شما تعامل نداشته باشد ، آنها محتوا را نمي بينند. تبليغ يك پست ممكن است بسيار گران باشد ، گاهي اوقات از سيصد تا پانصد دلار براي هر پست.
چرا بايد از پست تبليغ شده فيس بوك استفاده كرد؟
اگر يك وبينار يا رويداد ويژه آينده داريد ، ممكن است يك آگهي تبليغاتي گزينه خوبي باشد. برخي از شركت ها توانستند دسترسي خود را دو برابر كرده و ميزان مشاركت در پست هاي تبليغاتي را افزايش دهند. اگر طرفداران طرفداران كمي در صفحه دارند و يا ميزان تعامل آنها كمتر از 2٪ است ، ممكن است بخواهيد با پست هاي تبليغ شده بازي كنيد تا ببينيد آيا اين يك ويژگي ارزشمند است. با يك پست تبليغاتي بهتر مي توانيد به كاربران تلفن همراه دسترسي پيدا كنيد.
نكات ميزباني وب براي قابليت مشاهده فيس بوك
اگر مانند اكثر صاحبان مشاغل هستيد ، يك وب سايت يا وبلاگ داريد كه به عنوان مقصد نهايي بازديدكنندگان عمل مي كند. برخي افراد آن را “سايت پول” مي نامند. صفحه فن تجاري فيس بوك شما مي تواند بازديدكنندگان را به وب سايت يا وبلاگ شما هدايت كند ، جايي كه اميدواريم بازديد كننده شما MDA (مطلوب ترين اقدام) مانند پيوستن به ليست ايميل شما يا خريد يك محصول را انجام دهد. بنابراين ، به عنوان يك صاحب مشاغل ، داشتن يك وب سايت يا وبلاگ حرفه اي در اينترنت ضروري است. اين كار را مي توان با يك حساب ميزباني وب در يك شركت ميزبان معتبر انجام داد كه ابزارهايي مانند وردپرس ، جوملا يا سيستم هاي مديريت محتواي دروپال را براي ايجاد حضور وب جذاب ارائه مي دهد.
https://hillbilly.ir/ميزباني-وب-و-جلب-توجه-بازاريابي-فيس-بوك/feed/ 0