شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

برخورد قانوني با افرادي كه به رعايت پروتكل هاي بهداشتي بي توجهي مي كنند

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۵ بازديد

فرماندار ويژه شهرستان ري با تأكيد بر لزوم همكاري شهروندان به منظور اعمال فاصله اجتماعي و انطباق با پروتكل هاي بهداشتي ، گفت: افرادي كه از رعايت پروتكل هاي بهداشتي غافل شوند به طور قانوني مورد رسيدگي قرار مي گيرند. حسين توكلي در مصاحبه با مجله زنده خبري وي در توضيح اعمال محدوديت هاي كرونا …

برخورد قانوني با افرادي كه به رعايت پروتكل هاي بهداشتي بي توجهي مي كنند https://livemag.ir/2021/04/برخورد-قانوني-با-افرادي-كه-به-رعايت-پرو/ https://livemag.ir/2021/04/برخورد-قانوني-با-افرادي-كه-به-رعايت-پرو/#respond مجله زنده خبري Wed, 07 Apr 2021 05:33:59 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/04/برخورد-قانوني-با-افرادي-كه-به-رعايت-پرو/ فرماندار ويژه شهرستان ري با تأكيد بر لزوم همكاري شهروندان به منظور اعمال فاصله اجتماعي و انطباق با پروتكل هاي بهداشتي ، گفت: افرادي كه از رعايت پروتكل هاي بهداشتي غافل شوند به طور قانوني مورد رسيدگي قرار مي گيرند. حسين توكلي در مصاحبه با مجله زنده خبري وي در توضيح اعمال محدوديت هاي كرونا …

فرماندار ويژه شهرستان ري با تأكيد بر لزوم همكاري شهروندان به منظور اعمال فاصله اجتماعي و انطباق با پروتكل هاي بهداشتي ، گفت: افرادي كه از رعايت پروتكل هاي بهداشتي غافل شوند به طور قانوني مورد رسيدگي قرار مي گيرند.

حسين توكلي در مصاحبه با مجله زنده خبري وي در توضيح اعمال محدوديت هاي كرونا در شهر ري گفت: با اعلام وضعيت قرمز در شهر ري ، محدوديت هاي متناسب با اين وضعيت پر خطر براي فعاليت طبقات ، مشاغل گروه هاي 2 ، اعمال مي شود. 3 و 4. اطلاعات لازم در مورد بيماري كرونا قلب ارائه مي شود و در مرحله دوم هشدار و در نهايت با كساني كه محدوديت ها و پروتكل هاي بهداشتي را ناديده مي گيرند طبق قانون برخورد مي شود.

وي افزود: به دليل جهش ويروس و انتقال سريع بيماري عروق كرونا قلب ، روش اطلاع رساني بايد تغيير كند و ضمن اطلاع رساني به مردم ، مراكز تشخيصي در تمام شهرها و روستاهاي شهرستان ايجاد شود و اين مراكز بايد به طور ويژه با همكاري شهرداري ها و دهياري ها مجهز شود. “پشتيباني خواهد شد.

وي ادامه داد: انطباق با پروتكل ها و دستورالعمل هاي بهداشتي براي همه شهروندان اجباري است و ما بايد با افرادي كه به بيماري عروق كرونا قلب و توصيه هاي بهداشتي توجه نمي كنند ، اقدامات لازم را براي محافظت از بهداشت عمومي انجام دهيم.

فرماندار ويژه شهرستان ري در بخشي ديگر از سخنان خود ضمن فراخواندن از همه شهروندان براي همكاري در اجراي فاصله سنج هاي اجتماعي و رعايت پروتكل هاي بهداشتي ، افزود: آموزش عمومي جهت آگاهي از خطرات و مضرات ويروس كرونا براي جلوگيري و كنترل ويروس Crown بسيار مثر است ، بنابراين در اين زمينه برنامه ريزي هاي لازم براي اجراي بهتر آن در شهر ري انجام شده است.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/04/برخورد-قانوني-با-افرادي-كه-به-رعايت-پرو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.