دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ ۱۸:۳۰
۲۹ بازديد
7 راه براي به حداكثر رساندن ميزان بازگشت سرمايه براي يك برنامه وابسته
بنابراين بازاريابي وابسته چيست؟ بازاريابي وابسته يك مشاغل تجاري سودمند متقابل بين بازرگان و ناشر / صاحب وب سايت است كه در آن شركت وابسته براي هر بازديد كننده يا مشتري با تلاش خود جبران مي شود (پورسانت در هر فروش). به عبارت ديگر ، بازاريابي وابسته راهي ساده و سريع براي ارائه محصولات و …
7 راه براي به حداكثر رساندن ميزان بازگشت سرمايه براي يك برنامه وابسته
بنابراين بازاريابي وابسته چيست؟ بازاريابي وابسته يك مشاغل تجاري سودمند متقابل بين بازرگان و ناشر / صاحب وب سايت است كه در آن شركت وابسته براي هر بازديد كننده يا مشتري با تلاش خود جبران مي شود (پورسانت در هر فروش). به عبارت ديگر ، بازاريابي وابسته راهي ساده و سريع براي ارائه محصولات و …