س toالاتي براي پرسيدن … پاسخهايي كه بايد دريافت كنيد هنگام مصاحبه با مديران وب سايت ، اجازه ندهيد قيمت عامل تعيين كننده شما باشد. بين كساني كه داراي مهارت هاي هنري خوب براي سئو هستند و كساني كه اين مهارت را ندارند ، بين مديران وب سايت اختلاف وجود دارد. براي به دست آوردن …
استخدام مسئول سايت مناسب https://hillbilly.ir/استخدام-مسئول-سايت-مناسب/ https://hillbilly.ir/استخدام-مسئول-سايت-مناسب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 07 May 2021 03:51:23 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing website templates https://hillbilly.ir/استخدام-مسئول-سايت-مناسب/
س toالاتي براي پرسيدن … پاسخهايي كه بايد دريافت كنيد هنگام مصاحبه با مديران وب سايت ، اجازه ندهيد قيمت عامل تعيين كننده شما باشد. بين كساني كه داراي مهارت هاي هنري خوب براي سئو هستند و كساني كه اين مهارت را ندارند ، بين مديران وب سايت اختلاف وجود دارد. براي به دست آوردن …
س toالاتي براي پرسيدن …
پاسخهايي كه بايد دريافت كنيد
هنگام مصاحبه با مديران وب سايت ، اجازه ندهيد قيمت عامل تعيين كننده شما باشد. بين كساني كه داراي مهارت هاي هنري خوب براي سئو هستند و كساني كه اين مهارت را ندارند ، بين مديران وب سايت اختلاف وجود دارد. براي به دست آوردن رتبه هاي بالا براي سايت خود در موتورهاي جستجوگر بزرگ ، بايد چندين روش بازاريابي SEO را در طراحي وب سايت خود بگنجانيد. شما به عنوان يك مالك مشاغل آنلاين ، بايد اهميت دهيد كه شخصي كه براي طراحي و ساخت وب سايت خود استخدام مي كنيد ، عميقاً از دانش بازاريابي SEO برخوردار است. آيا س toالات صحيحي را مي پرسيد كه از يك مدير وب سايت بالقوه بپرسيد تا مطمئن شود با يك شخص مناسب روبرو هستيد؟
روند استخدام مدير سايت ممكن است به سادگي تماس با چند طراح و دريافت قيمت خدمات آنها ساده باشد. در نهايت ، شما كمترين قيمت را انتخاب مي كنيد و به سمت ايجاد وب سايت جديد خود مي رويد. قيمت را با عملكرد اشتباه نگيريد. معمولاً قيمت بسيار پايين نشان دهنده كالاي نهايي است كه توانايي رقابت آنلاين براي تجارت را ندارد. علاوه بر اين ، برخي از طراحان هستند كه نه تنها با خدمات طراحي ، بلكه با خدمات ميزباني نيز مي توانند شما را پذيرايي كنند. آنها هزينه بسيار كمي را براي خدمات طراحي دريافت مي كنند ، كه به نظر خوب روي كاغذ مي آيد ، اما فقط با هزينه بالاي ماهانه ميزباني شما را سخت متضرر مي كند. در نهايت ، شما هزينه هاي بسيار بيشتري پرداخت خواهيد كرد و وب سايت شما هنوز آماده رقابت براي موتورهاي جستجو براي هر نوع تجارت نيست.
بازاريابي SEO براي طراحي و توسعه وب سايت جديد شما چقدر مهم است؟ به ياد داشته باشيد ، اگر سايت شما در سه صفحه اول در موتورهاي جستجوي اصلي يافت نشود ، مهم نيست كه چقدر هزينه مي كنيد يا وب سايت شما چقدر زيبا است. هيچ كس هرگز آن را نخواهد ديد ، بنابراين هيچ كس نمي تواند با شما كنار بيايد. بازاريابي SEO بايد در قلب كل روند طراحي وب باشد.
سوالات واضح:
آيا مي توانم نمونه كارهاي شما را مشاهده كنم؟
مدير وب سايت بايد آماده و مايل باشد كه پروژه هاي گذشته خود را به شما نشان دهد. اگر آنها چيزي براي نشان دادن شما ندارند … فرار كنيد.
آيا ليست مرجعي داريد؟
يك طراح واجد شرايط نه تنها بايد به كار خود بلكه به مشتريان خود نيز افتخار كند. با چند مشتري آنها تماس بگيريد تا رضايت كلي آنها از طراحي و روند انجام شده را بررسي كنيد. بخاطر داشته باشيد كه طراحي هاي خوب ، هزينه و زمان زيادي را نيز در پي دارد.
از چه برنامه اي براي طراحي استفاده مي كنيد؟
از نظر چشم آموزش نديده ، اين سوال احمقانه به نظر مي رسد. در واقع ، تفاوت هاي زيادي بين مديران وب و مهارت هاي آنها وجود دارد. در حال حاضر ، چند برنامه طراحي عالي وجود دارد كه طراح بالقوه شما را به عنوان تخصص لازم براي انجام كار واجد شرايط مي كند. با اين حال ، يك برنامه طراحي وجود دارد كه فوراً آرايشگر شما را از داشتن كسي كه مي داند چه كاري انجام مي دهد ، محروم مي كند. Microsoft FrontPage®. اگر آنها مي گويند ، “FrontPage®” ، وقتي تلفن را قطع مي كنيد چيزي مودبانه بگوييد.
سوالات نامشخص
آيا شما با سئو تجربه اي داريد؟
در حالي كه برخي از طراحان حتي نمي توانند SEO را هجي كنند ، برخي ديگر به راحتي عدم تخصص خود را در مواردي از اين قبيل اعتراف مي كنند. شما به وضوح به دنبال طراح هستيد كه ادعا كند در روش هاي بازاريابي SEO مهارت كافي دارد. چگونه مي تواني تفاوت را بيان كني؟ از آنها بخواهيد بهترين سايتهاي خود را در Google ، Yahoo ، MSN يا ساير موتورهاي مهم به شما نشان دهند. عباراتي كه آنها براي يافتن وب سايت مشتريان خود استفاده مي كنند بايد عباراتي باشد كه مردم در واقع فكر تايپ كردن روي موتورها را دارند ، نه برخي از كلمات متعارف رمزگذاري شده و غيرمعمول كه بسياري از بازاريان اصطلاحا SEO براي توجيه فقر خود استفاده مي كنند. كار كردن به ياد داشته باشيد ، همه ما مي توانيم با تايپ نام شركت خود در رتبه بالايي قرار بگيريم ، اين سايت ها هستند كه هنگام نوشتن ماهيت محصول يا خدمات آنها رتبه بالايي دارند كه سئو خوبي ايجاد مي كند.
آيا شما SEO را در طراحي هاي خود گنجانده ايد؟
بسياري از طراحان “پس از اتمام” سايت شما خدمات SEO را به شما ارائه مي دهند. براي برخي ، آنها مجبورند اين سرويس ها را به خارج از كشور برسانند زيرا در انجام مراحل بهبود صفحه صلاحيت ندارند. عملكرد خوب سئو نياز به بازنويسي كامل متن در وب سايت دارد. بنابراين اگر اين مورد را با طراحي درنظر نگيريد ، هزينه بالايي را براي آن پرداخت خواهيد كرد زيرا SEO Marketer مجبور است مطالب خوب نوشته شده اي را بخرد ، مقدار زيادي از آن را پاره كرده و دوباره بنويسد تا توجه موتورهاي بالاتر را به خود جلب كند. .
چه مقدار متن در صفحات وب من قرار مي دهيد؟
اگرچه واضح است كه اين س forال براي هر صفحه از سايت شما پاسخ متفاوتي خواهد داشت ، اما يك متخصص SEO هوشمند مي داند كه حداقل 300 تا 400 كلمه در هر صفحه به سايت شما كمك مي كند تا رتبه هاي بالاتري كسب كند و از همه مهمتر حفظ آن در دوره هاي طولاني تر زمان. محتواي متن براي موتورهاي جستجو پادشاه است. متن “اساساً” بزرگترين عامل كمك به موتور جستجو در تعيين موقعيت شما در رتبه بندي است.
چه چيز ديگري بايد بدانيد .
فلش و گرافيك متن نيستند.
در حالي كه موتورهاي جستجو بتدريج قادر به خواندن محتواي متن برخي از انواع ارائه Flash هستند ، چنين ارائه هايي هنوز بيشتر مواردي است كه نام “flash” نشان مي دهد. از نظر اقتصادي استفاده از Flash براي بهبود ظاهر و احساس سايت هرگز ايده بدي نيست ، زيرا Flash در صورت استفاده مناسب مي تواند جنبه بصري بسيار حرفه اي به شما اضافه كند. با اين حال ، بسياري از ساختارهاي سايت به طور كامل در يك ارائه Flash پوشش داده شده است ، با كل سايت Flash. براي بدست آوردن هرگونه پايه در SERP (صفحات نتيجه موتور جستجو) سخت تحت فشار سايتهايي از اين دست قرار خواهيد گرفت ، زيرا محتواي Flash به سادگي با صفحات استاندارد مبتني بر HTML ارتباطي ندارد.
از طرف ديگر ، گرافيك به هيچ وجه قابل خواندن نيست. گرافيك ها ، حتي آنهايي كه متن دارند ، فقط شكاف هاي مستطيلي موتورها هستند. هيچ محتواي گرافيكي به منظور بهينه سازي صفحات شما براي موتورهاي جستجو قابل خواندن يا استفاده نيست.
لاستيك ها مانند گذشته بد نيستند.
استفاده از “فريم” در طراحي وب ديگر مانند گذشته مانعي ندارد. مانند برخي از انواع Flash ، بسياري از موتورهاي بزرگ هم اكنون مي توانند وب سايت هاي قاب بندي شده را رمزگشايي كرده و بازديدكنندگان را بر اساس محتواي صفحات قاب شده به سايت شما تحويل دهند. چند ترفند وجود دارد كه مديران وب سايت هاي فصلي از آنها اطمينان مي دهند كه ساختار چارچوب بدون در نظر گرفتن صفحه اي كه بازديد كننده در ابتدا در سايت شما تحويل داده مي شود ، با در نظر بماند.
در پايان ، مواظب باشيد مدير وب سايت شما به شما بگويد كه او سايت شما را با ارسال آن به موتورهاي اصلي جستجو “جستجو” مي كند. ارائه يك وب سايت به هيچ وجه بخشي از پيچيدگي هاي انجام SEO واقعي در صفحات وب سايت شما نيست. اجازه ندهيد كسي شما را در خلاف اين متقاعد كند. مطمئناً ، ارسال سايت شما مي تواند به عنوان بخشي از خدمات SEO شما باشد ، اما موارد ارسالي خود بازاريابي SEO نيست.
https://hillbilly.ir/استخدام-مسئول-سايت-مناسب/feed/ 0