شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
۸ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، با وجود محدوديت هاي ناشي از ويروس تاج ، گروهي از نيكوكاران و فعالان واحدهاي توليدي آمل در اين اقدام خيرخواهانه كه به دعوت انجمن كمك به زندانيان از شهرستان و دفتر آمل در روز جمعه اول برگزار شد در زندانيان مصلي ، سي زنداني محكوم مالي نيز در زندان …

نيكوكاران آملي براي آزادي زندانيان ۳۰ ميليارد ريالي كمك كردند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/05/نيكوكاران-آملي-براي-آزادي-زندانيان-۳۰/ https://livemag.ir/2021/05/نيكوكاران-آملي-براي-آزادي-زندانيان-۳۰/#respond مجله زنده خبري Wed, 19 May 2021 08:15:04 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/05/نيكوكاران-آملي-براي-آزادي-زندانيان-۳۰/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، با وجود محدوديت هاي ناشي از ويروس تاج ، گروهي از نيكوكاران و فعالان واحدهاي توليدي آمل در اين اقدام خيرخواهانه كه به دعوت انجمن كمك به زندانيان از شهرستان و دفتر آمل در روز جمعه اول برگزار شد در زندانيان مصلي ، سي زنداني محكوم مالي نيز در زندان …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، با وجود محدوديت هاي ناشي از ويروس تاج ، گروهي از نيكوكاران و فعالان واحدهاي توليدي آمل در اين اقدام خيرخواهانه كه به دعوت انجمن كمك به زندانيان از شهرستان و دفتر آمل در روز جمعه اول برگزار شد در زندانيان مصلي ، سي زنداني محكوم مالي نيز در زندان آمل تأمين شدند.

دادستان آمل در مصاحبه با آنلاين گفت: “اين مبلغي است كه خيريه هاي آمل در سال پرداخت كرده اند رلريزان سلام گذشته در اين شهر بي سابقه است.

مهدي محمدي افزود: با پرداخت اين ميزان كمك خيرين آمل و حداقل دو برابر كمك هاي ستادي استان در دايه ، انتظار مي رود تعداد زيادي از زندانيان غيرعمد از زندان آمل آزاد شده و به شرايط گرم برگردند. آغوش خانواده و جامعه. “

وي خاطرنشان كرد: علاوه بر پاداش و بركت براي كارهاي خير نيكوكاران ، براي هر مسلمان در هر مقام و هر حرفه اي اجباري است و از اين نظر ما از اين رو وسيع ما خود سعي مي كنيم حداقل با صدور احكام زندان شخصي را كه فقط بدهكار است و مجرم نيست مجازات نكنيم.

دادستان آمل گفت: كساني كه با آيات قرآن كريم آشنا هستند قطعاً مي دانند كه انفاق در زندگي چه نعمت هايي دارد و چه خانواده هايي از حمايت از زنداني بدون كمك انسان خوشحال مي شوند ، چيزي كه بايد به طور كلي بيان شود. “اين سلامت اجتماعي را تضمين مي كند و جنبه مقدماتي ظهور امت اسلامي است.

مدير انجمن حمايت از زندانيان آمل نيز در اين مراسم گفت كه حدود 190 خانواده از زندانيان غير ارادي تحت پوشش خدمات پشتيباني انجمن قرار گرفتند. “امسال با كمك گروهي از نيكوكاران و حمايت اين انجمن ، 16 زنداني جرائم غيرعمد از زندان آزاد آمل آزاد شدند.” و به مركز خانواده بازگشته است.

رضا شيرواني افزود: انجمن حمايت از زندان آمل براي كاهش مشكلات مالي خانواده زندانيان امسال بسته هاي زندگي 75000 تني را براي 75 خانواده زنداني تهيه كرده و براي يكي از مشتريان خود خانه ساخته است.

وي افزود: 2 ميليارد و 800 ميليون ريال از محل كمك هاي دريافتي از موسسات خيريه آملي براي تهيه جهيزيه فرزندان زندانيان محكومين مالي تهيه و تحويل داده شد.

مدير انجمن حمايت از زندانيان آمل يادآور شد: اين اقدامات در سالهاي اخير براي حفظ بنيان خانواده ناشي از جنايات غير ارادي از طريق جشن ها انجام و اجرا شده است. رلريزان اين امر براي آزادي تعداد زيادي از زندانيان و همچنين جلوگيري از اختلافات خانوادگي و طلاق بود.

https://livemag.ir/2021/05/نيكوكاران-آملي-براي-آزادي-زندانيان-۳۰/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.