چهارشنبه ۲۴ مرداد ۰۳

ارسال در صفحه 01 فيس بوك – قصد

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۴ بازديد

ارسال در صفحه 01 فيس بوك – قصد

بسياري از شركت هاي بزرگ و كوچك براي تجارت خود صفحه فيس بوك دارند. اگر آنها خوش شانس باشند ، واقعاً كنترل آنها بر عهده آنهاست! برخي از آنها توسط علاقه مندان يا مجرمان سايبري به اميد كشتن شركت با هزينه اي اندك پيشنهاد شده اند. اما اين وسط مكالمه بود. صفحات فيس بوك يكي …

ارسال در صفحه 01 فيس بوك – قصد https://hillbilly.ir/ارسال-در-صفحه-01-فيس-بوك-قصد/ https://hillbilly.ir/ارسال-در-صفحه-01-فيس-بوك-قصد/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 06 Jun 2021 14:49:36 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing internet y redes sociales https://hillbilly.ir/ارسال-در-صفحه-01-فيس-بوك-قصد/

ارسال در صفحه 01 فيس بوك – قصد

بسياري از شركت هاي بزرگ و كوچك براي تجارت خود صفحه فيس بوك دارند. اگر آنها خوش شانس باشند ، واقعاً كنترل آنها بر عهده آنهاست! برخي از آنها توسط علاقه مندان يا مجرمان سايبري به اميد كشتن شركت با هزينه اي اندك پيشنهاد شده اند. اما اين وسط مكالمه بود. صفحات فيس بوك يكي …

ارسال در صفحه 01 فيس بوك – قصد

بسياري از شركت هاي بزرگ و كوچك براي تجارت خود صفحه فيس بوك دارند. اگر آنها خوش شانس باشند ، واقعاً كنترل آنها بر عهده آنهاست! برخي از آنها توسط علاقه مندان يا مجرمان سايبري به اميد كشتن شركت با هزينه اي اندك پيشنهاد شده اند. اما اين وسط مكالمه بود.
صفحات فيس بوك يكي از اولين پلتفرم هايي است كه وقتي به “رسانه هاي اجتماعي” فكر مي كنيم ، به ذهن خطور مي كند. من چندين شركت كوچك و متوسط ​​را مي شناسم كه فرصت اظهارنظر در صفحه هاي خود را براي افراد بسته اند. برخي از رستوران هاي معروف به شما اجازه مي دهند صفحات آنها را باز كنيد ، اما مدير كليه مقالات منتشر شده در انظار عمومي را حذف مي كند ، چه خوب و چه بد. آنها حتي بدون پاسخ دادن به سال حذف مي كنند. اين فقط هدر دادن صفحات نيست ، بلكه هدر دادن پول عمومي براي پيمايش در چنين صفحاتي است.
اين بدان معني است كه رسانه هاي اجتماعي * ناميده مي شود. اين سيستم عامل ها راهي عالي براي ارتباط با طرفداران و توسعه روابط با آنها هستند. صفحات FB همچنين يك روش عالي براي يافتن چشم اندازهاي تجاري است. هدف شما ارتباط با افراد موجود در صفحه FB شماست.
بنابراين قبل از انتشار صفحه FB شركت خود ، بايد دليلي براي انجام اين كار داشته باشيد. منظور من: شما بايد هدفي را داشته باشيد كه مي خواهيد با مقاله به آن برسيد. من صفحات زيادي را ديده ام كه تغيير فقط “خريد وسايل ما” است. اكنون ، براي خريد كالا ضربه به سرتان مشكلي نيست ، اما حداقل بايد سيستمي براي كنترل فروش در مكان هاي مختلف داشته باشيد. دانش بازاريابي ، مهم نيست كه از صفحه FB شما باشد. توانايي رديابي فروش در يك پست خاص ، هدفي است كه سعي در رسيدن به آن داريد! به عنوان يك قاعده كلي ، من مقاله هايي را مي خوانم كه سعي در فروش يا فقط “فروش” دارند.
از نظر تئوري ، بيشتر مقالات در صفحه شركت آموزنده هستند. “تئوري” مي گويم زيرا اطلاعات كمي وجود دارد كه خوانندگان بتوانند از آنها استفاده كنند يا روي آنها كار كنند. من اغلب اين مقالات را “مي گويم” مي نامم. اكنون پيام هايي مانند “ما در شب كريسمس در حال بستن هستيم” يا “ما ابزارك هاي آبي حمل مي كنيم” اخبار را منتقل مي كنند ، اما هيچ اطلاعاتي در دسترس آنها نيست. صحبت با مردم درباره محصول يا خدمات شما يك پيام بازاريابي نيست – اين يك عمل عملي نيست. گفتن شخصي كه شما را قفل كرده است به شما پيام مي دهد “دور نمانيد”. پيامي با عنوان “ما در ساعت 7 صبح روز 26 دسامبر دوباره باز مي شويم” كه به خوانندگان مي گويد “ادامه دهيد”. حالا آنها پيام بسيار بهتري به آنها مي دهند و آنها مي دانند!
مقاله بسيار بهتري وجود دارد كه دوست دارم از آن استفاده كنم. اين راه را براي ايجاد روابط باز مي كند. اگر هنوز مي خواهيد گوش دهيد ، به شما مي گويد كه افراد شركت شما چه چيزي را دوست دارند يا دوست ندارند. من آنها را “س askingال” مي كنم. قبل از اينكه متعهد شويد كه ابزارك هاي آبي را نصب كنيد ، مي توانيد پستي ايجاد كنيد كه مي گويد: “اگر ما مي توانيم ابزارك هاي آبي را ارائه دهيم ، آيا دوست داريد آن را از ما بخريد؟” س favoriteال مورد علاقه من “ابزارك قرمز يا آبي است – كدام يك بهتر است و چرا؟ پاسخ خود را در زير بگذاريد”.البته بسياري از افراد از پرسيدن س questionsال تمايلي ندارند زيرا از درگيري شديد (درگيري اينترنتي) در صفحه خود مي ترسند. بهترين راه براي روشن نگه داشتن شعله هاي آتش اجتناب از بحث در مورد موضوعات داغ به جاي طرح س questionsالاتي با تعصب آشكار است. “ويجت آبي يا قرمز – چه چيزي را دوست داريد؟” بله – از گفتن چنين مواردي خودداري كنيد.
قبل از شروع به ايجاد حتي ساده ترين صفحه FB ، از خود بپرسيد “من با اين پست چه كار مي كنم؟” اگر مي خواهيد خوانندگان شما رابطه جديد يا عميق تري با شركت شما داشته باشند ، ارسال يك Tell يا Ask a را در نظر بگيريد و اجازه دهيد افراد پاسخ دهند. حتي اگر مي خواهيد چيزي بفروشيد ، و يك پيام بازاريابي بنويسيد ، مطمئن شويد كه به مردم توانايي پاسخگويي را مي دهيد.

.

https://hillbilly.ir/ارسال-در-صفحه-01-فيس-بوك-قصد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.