شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
۵ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، فاطمه محمد بگي ، نماينده شوراي مشاوره اسلامي كازوين ، عصر چهارشنبه ، 17 ژوئن ، در يك رابطه عملي با كاركنان پزشكي قانوني گفت: با افرادي كه در اين سخت ترين شرايط قرار دارند. آنها دشواري ها و دشواري ها را بيش از ديگران درك مي كنند و از …

پزشكي قانوني سخت ترين شرايط زندگي مردم را تجربه مي كند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/06/پزشكي-قانوني-سخت-ترين-شرايط-زندگي-مردم/ مجله آنلاين Wed, 16 Jun 2021 16:25:53 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/06/پزشكي-قانوني-سخت-ترين-شرايط-زندگي-مردم/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، فاطمه محمد بگي ، نماينده شوراي مشاوره اسلامي كازوين ، عصر چهارشنبه ، 17 ژوئن ، در يك رابطه عملي با كاركنان پزشكي قانوني گفت: با افرادي كه در اين سخت ترين شرايط قرار دارند. آنها دشواري ها و دشواري ها را بيش از ديگران درك مي كنند و از …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، فاطمه محمد بگي ، نماينده شوراي مشاوره اسلامي كازوين ، عصر چهارشنبه ، 17 ژوئن ، در يك رابطه عملي با كاركنان پزشكي قانوني گفت: با افرادي كه در اين سخت ترين شرايط قرار دارند. آنها دشواري ها و دشواري ها را بيش از ديگران درك مي كنند و از نزديك با مشكلات مردم تماس مي گيرند.

وي در مورد وضعيتي كه بيماري كرونا طي دو سال گذشته در كشور ايجاد كرده است ، گفت: “در طي اپيدمي كرونا ، بسياري از خانواده ها ويران شده و عزيزانشان را از دست دادند. اين امر باعث مشكلات اقتصادي و معيشتي شد.” نااميدي ، غم و اندوه و تراژدي در جامعه.

اعضاي كميته بهداشت شوراي مشورتي اسلامي گفتند كه حضور گسترده مردم در انتخابات بسياري از مشكلات امروز را حل مي كند ، آشكار كرد: 1400 انتخابات برخي از انباشته ها هستند – به دليل كارآيي و بي پروايي ، مشكلات اقتصادي و معيشت ملي با بحران هاي خاصي روبرو است.

“مردم هميشه در شرايط بحراني رفتار خوبي دارند ، ميزهاي آنها كوچك مي شود و با وجود اينكه جوانان و فرزندانشان بيكاري را تجربه مي كنند ، آنها همچنان به آرمان هاي نظام و انقلاب پايبند هستند. من نشان دادم كه آنجا هستم.”

نمايندگان مجلس با تأكيد بر اينكه مردم هرگز از اهداف انقلابي دست نكشيدند ، گفتند: “شاهد صندوق هاي راي باشيد.

وي افزود: “حضور پرشور و درخشان مردم در روز انتخابات بدون شك سخنگوي قدرتمندي براي دشمنان نظام خواهد بود كه فكر مي كنند انقلاب ما از درون بهم مي ريزد.”
محمد باگ ادامه داد: “ما با حداكثر حضور در صندوق هاي رأي عدالت محور و سلامت محور هستيم تا دولت هايي با سابقه جنگ و جلوگيري از فساد بتوانند قدرت را به دست گيرند. بايد شرايط ايجاد دولت را فراهم كنيم. در سابقه خود. “

وي با بيان اينكه طي 40 سال گذشته تلاش زيادي براي توسعه كشور انجام شده است ، افزود: مشكلي كه قبلاً هرگز نديده ام.

اعضاي كميسيون بهداشت مجلس گفتند: “امروز ، با داشتن دولت هاي مردمي و كارآمد ، حمايت و اثربخشي مردمي بين دولتها و مردم براي حل مشكلات ، از جمله حمايت هاي بشردوستانه در زمينه هاي مختلف. ارتباطات لازم است. براي سالها”. ، بسياري از مشكلات حل شده است.

وي اميدوار است كه حضور پرشور مردم در 28 خرداد در انتخابات منجر به استقرار يك دولت جهادي و انقلابي متمركز بر بهره مندي از تجارب پيشكسوتان و كمك جوانان شود. در پايان دهه عزت ، دولت انتخاب مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.