پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

10 قانون اساسي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۵ بازديد

10 قانون اساسي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي استفاده از رسانه هاي اجتماعي (به عنوان مثال فيس بوك ، توييتر ، يوتيوب و …) براي تبليغ يك تجارت است. بسياري از شركت ها مي خواهند كمپين هاي خود را در شبكه هاي اجتماعي آغاز كرده و صفحاتي را ايجاد كنند. يك حساب كاربري فيس بوك يا توييتر ايجاد كنيد. …

10 قانون اساسي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/10-قانون-اساسي-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجت/ https://hillbilly.ir/10-قانون-اساسي-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجت/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 14 Jun 2021 20:17:06 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing https://hillbilly.ir/10-قانون-اساسي-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجت/

10 قانون اساسي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي استفاده از رسانه هاي اجتماعي (به عنوان مثال فيس بوك ، توييتر ، يوتيوب و …) براي تبليغ يك تجارت است. بسياري از شركت ها مي خواهند كمپين هاي خود را در شبكه هاي اجتماعي آغاز كرده و صفحاتي را ايجاد كنند. يك حساب كاربري فيس بوك يا توييتر ايجاد كنيد. …

10 قانون اساسي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي استفاده از رسانه هاي اجتماعي (به عنوان مثال فيس بوك ، توييتر ، يوتيوب و …) براي تبليغ يك تجارت است. بسياري از شركت ها مي خواهند كمپين هاي خود را در شبكه هاي اجتماعي آغاز كرده و صفحاتي را ايجاد كنند. يك حساب كاربري فيس بوك يا توييتر ايجاد كنيد. مشكل اين است كه آنها نيازي به كشف چگونگي انجام يك كمپين بازاريابي اجتماعي موثر ندارند. در اينجا 10 مورد از اساسي ترين اصول بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي آورده شده است. يك حساب موفق در فيس بوك ، توييتر و. اين قوانين را دنبال كنيد. 10 [قوانين] قوانين بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي 1. آخرين اخبار! من حتي نبايد آن را يك قانون بنامم ، اما بسياري اهميت آن را فراموش مي كنند. بايد هر روز آن را امتحان كنيد و به روز كنيد ، زيرا وقتي مشتريان از صفحه شما بازديد مي كنند و بيش از يك ماه است آن را به روز نكرده اند ، فكر مي كنند قديمي است و تصميم مي گيرند تجارت شما را ترك كنند. دنبال نكنيد. آنها همچنين مي توانند با رقباي شما ارتباط برقرار كنند زيرا صفحات آنها بسيار پويا است و احساس مي كنند اين شركت خدمات بهتري را براي آنها فراهم مي كند. شما نمي خواهيد اين اتفاق بيفتد ، بنابراين حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود را اغلب به روز كنيد! بدون رشد! تو بيلي نيستي بنابراين لازم نيست فرياد بزنيد به مشترياني كه به شما مي گويند محصول خود را بخريد يا از شركت خود استفاده كنيد. رسانه هاي اجتماعي به معناي ارتباط بيشتر از انتقال صدا هستند. اگر مشتريان شما از طريق صفحه فيس بوك يا فيد توييتر خود با شركت شما ارتباط برقرار كنند ، احتمالاً با تلاش كمتري براي برقراري ارتباط از شما با شركت هاي ديگر استفاده مي كنند. با مخاطبان خود صحبت كنيد. رسانه هاي اجتماعي براي شما مناسب نيستند مگر اينكه احساس كنيد نياز داريد به ايده هاي خود پاسخ دهيد ، به س questionsالات پاسخ دهيد يا در صفحه خود مكالمه كنيد. شما بايد در صفحه خود بحث كنيد. در غير اين صورت با مشتريان و خواسته هاي آنها در ارتباط نخواهيد بود. خوب انتخاب كنيد آنچه شما مي گوييد براي هميشه در اينترنت ركورد عمومي باقي خواهد ماند. آنچه را كه در صفحه خود قرار داده ايد با دقت انتخاب كنيد. نمي توانم به اندازه كافي استرس داشته باشم اگر يك شركت حمل و نقل استخدام كرده ايد ، فراموش نكنيد شخصي را كه مي توانيد به او اعتماد كنيد استخدام كنيد. و به ياد داشته باشيد كه اگر رسانه هاي اجتماعي را مديريت مي كنيد ، آنچه مي خواهيد مشاهده كنيد را در صفحه اول نيويورك تايمز (يا هافينگتون پست) ارسال كنيد. 5- دانش آموزان عصباني را در كلاس مديريت كنيد. بعضي از مشتريان فقط روز بدي نخواهند داشت و مي خواهند آن را در صفحه شما پست كنند و همه چيز را سرزنش كنند. همه ايده هاي بد را پاك نكنيد. بيش از يك اظهار نظر را دست كم نگيريد (مگر اينكه ايده به زبان كثيف و كاملاً نامناسب باشد). اگر مانند نستله در وضعيت دشواري قرار داريد ، يك سال پيش هنگامي كه همه اعتصاب كردند ، در صفحه فيس بوك خود ، جايي كه شركت شما به اين موضوع رسيدگي مي كند ، يك به روزرساني ارسال مي كنيد. مستقيماً به كسي پاسخ ندهيد ، هرگز برنده نخواهيد شد.هرگز وعده هاي خود را ندهيد. پيوند به ديگران اگر در اينترنت چيز جالب (و مرتبط) پيدا كرديد ، با Facebook يا Twitter خود ارتباط برقرار كنيد. توضيح دهيد كه چرا آن را جالب (و مرتبط) مي دانيد و نظر آنها را جويا شويد. پيوند به شركت هاي ديگر ، مقالات ، وب سايت هاي عالي ، هر آنچه كه باشد. فراموش نكنيد كه آيا اين ارتباطي با شركت من دارد قبل از انتشار از خود بپرسيد. آن را به اشتراك بگذاريد! نترسيد وقتي كارمندانتان در دفتر كار نيستند به مشتريان خود نشان دهيد چه كاري انجام مي دهند. به يك دليل خوب از پيك نيك خود در محل كار خود ، يك مراسم خيريه يا حتي يك دويدن / پياده روي عكس بگيريد. اين تصاوير تصويري عالي از تجارت شما براي مشتريان شما ايجاد مي كنند. آنها مي خواهند بدانيد كه شما انسان هستيد و هميشه از اقوام نيستيد. اگر جمعه در دفتر كار بهم ريخته است ، از شخصي كه پيراهن چوگان را پوشيده است عكس بگيريد و فوراً آن را پست كنيد تا ديگران بفهمند در دفتر شما در زمان واقعي چه خبر است. اگر هفته اي يك بار در هر روز در يك روز كار مي كنيد ، پيروان شما بايد يك روز در روز برگردند. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه كفش داريد ، مي توانيد كفش هاي هفتگي خود را هر دوشنبه ارسال كنيد. در مورد شماره هاي اين هفته ، عكس و تبليغات كفش اضافه كنيد. اگر هر دوشنبه ارسال مي كنيد ، بايد هر دوشنبه مشترياني را كه زن و شوهر هستند و اين هفته توجهات را به خود جلب مي كنند بررسي كنيد و براي خريد به فروشگاه خود برويد. روشي عالي براي جلب مشتري به صفحات رسانه هاي اجتماعي و همچنين فروش شما. به وبلاگ خود پيوند دهيد. شما براي نوشتن يك پست كاملاً گرديده در بهار تلاش زيادي كرديد ، اما هيچ كس وبلاگ شما را نمي خواند. در فيس بوك ، توييتر و غيره متصل شويد هميشه اين كار را انجام ندهيد ، زيرا اگر به اين روش در شبكه هاي اجتماعي به روز مي شويد ، مردم به سرعت از شما خسته مي شوند. اما در عين حال ، ديگر از پيوند دادن به وبلاگ خود نترسيد. شما سخت كار مي كنيد و مي خواهيد مردم آن را بخوانند! تبليغات! اگر فيس بوك ، توييتر ، وبلاگ ، كانال هاي YouTube و غيره داريد ، واقعاً بايد به مردم بگوييد. شما فقط فكر نمي كنيد كه آنها را داشته باشيد. آن را در وب سايت شركت خود ، روي كارت شركت خود قرار دهيد ، علامتي را در صفحه خود قرار دهيد كه مي گويد “به ما كمك كنيد!” با تمام آرم هاي كوچك در هر سايت در كنار نسخه. نترسيد كه به مشتريان خود بگوييد كه در فيس بوك هستيد. اگر آنها و محصول خود را دوست داريد ، آن را در فيس بوك به اشتراك بگذاريد و بگوييد “سلام ، من طرفدار كفش هاي سالي هستم و مي خواهم همه بدانند!”
.

https://hillbilly.ir/10-قانون-اساسي-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.