وقتي صحبت از بازاريابي تأثيرگذار در شبكه هاي اجتماعي مي شود ، هيچ پلتفرمي بازدهي بهتري نسبت به YouTube ارائه نمي دهد. درخشش ستاره هاي اين ويديوهاي آنلاين بيش از اين افراد مشهور بزرگ است. اين ستاره هاي YouTube با 1 ميليارد بيننده خود در راه موفقيت هستند و براي اثبات تأثيرگذاري بيشتر ، بيشتر …
كار با يك تأثيرگذار YouTube https://hillbilly.ir/كار-با-يك-تأثيرگذار-youtube/ https://hillbilly.ir/كار-با-يك-تأثيرگذار-youtube/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 04 Jun 2021 18:32:13 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing youtube https://hillbilly.ir/كار-با-يك-تأثيرگذار-youtube/
وقتي صحبت از بازاريابي تأثيرگذار در شبكه هاي اجتماعي مي شود ، هيچ پلتفرمي بازدهي بهتري نسبت به YouTube ارائه نمي دهد. درخشش ستاره هاي اين ويديوهاي آنلاين بيش از اين افراد مشهور بزرگ است. اين ستاره هاي YouTube با 1 ميليارد بيننده خود در راه موفقيت هستند و براي اثبات تأثيرگذاري بيشتر ، بيشتر …
وقتي صحبت از بازاريابي تأثيرگذار در شبكه هاي اجتماعي مي شود ، هيچ پلتفرمي بازدهي بهتري نسبت به YouTube ارائه نمي دهد. درخشش ستاره هاي اين ويديوهاي آنلاين بيش از اين افراد مشهور بزرگ است. اين ستاره هاي YouTube با 1 ميليارد بيننده خود در راه موفقيت هستند و براي اثبات تأثيرگذاري بيشتر ، بيشتر مخاطبان نوجوان هستند.
مارك هاي تجاري مي خواهند محصولات خود را بفروشند ، با پيروان وفادار ارتباط برقرار كنند YouTube Influencer يك استراتژي بازاريابي موثر و به طور فزاينده اي محبوب است ، زيرا توسط اكثر مارك ها اثبات و آزمايش شده است
يكي از بزرگترين چالش هايي كه يك برند يا شركت با آن روبرو است اين است كه چگونه مي تواند براي مشتريان خود چشم اندازي كسب كند. هزينه تبليغات را پرداخت مي كنيد؟ اينفلوئنسرها مي توانند در مقايسه با آنچه تبليغات مي تواند تأثيرگذار باشد ، تأثير بگذارند زيرا طرفداراني كه با يك مروج يا اينفلوئنسر خاص ارتباط برقرار مي كنند ، تمايل به تعامل با آن تأثيرگذار را دارند.
وقتي مارك ها به دنبال روش موثر ممكن براي رسيدن به مخاطبان مورد نظر خود هستند ، گزينه هايي دارند. تبليغات هدفمند ، گنجاندن اينفلوئنسر در تبليغات و هدف قرار دادن اطلاعات جمعيتي اينفلوئنسر يا شايد گنجاندن اينفلوئنسر در يك تبليغ يا يكپارچه سازي برند و داشتن اينفلوئنسر بدون انجام هرگونه تبليغات ، ترافيك را به سمت برند سوق مي دهد ، همه چيز فقط درمورد قابل مشاهده بودن و تأثيرگذاري است.
در اينجا برخي از حقايق در مورد كار با يك تأثيرگذار YouTube آورده شده است:
با اينفلوئنسرها شروع كنيد
براي يافتن اينفلوئنسرها ، بسترهاي زيادي براي شروع وجود دارد. ليست ، برآورد هزينه كار با تأثيرگذار و ابزاري براي تماس با نامزدهاي احتمالي را پيدا خواهيد كرد. اين سيستم عامل ها چگونه كار مي كنند و ايجاد مي شوند.
مشاركت چگونه آغاز مي شود؟
نمي توان اين واقعيت را انكار كرد كه اكثر مارك ها با تأثيرگذار درگير مي شوند. بسياري از سيستم عامل ها هستند كه مارك هاي تجاري را با تأثيرگذاران و بالعكس متصل مي كنند. بسياري از افراد معاملات مارك بيشتري نسبت به افراد ديگر انجام مي دهند ، فقط در بسياري از موارد وجود توانايي حضور در اينترنت وجود دارد.
به عنوان مثال ، يك نام تجاري به دنبال Beauty Vlogger است ، اين جايگاه ويژه شماست اما شما در يك نتيجه جستجوي Google ظاهر نمي شويد ، قابل جستجو نيستيد. در اين صورت براي مراقبت سخت خواهيد داشت. اين بايد به نوعي ليست باشد ، بايد در نتيجه جستجو ظاهر شود.
اينفلوئنسر به چه مارك هايي نياز دارد تا وظيفه خود را به خوبي انجام دهد؟
گذشته از پول هنگفتي كه اين تأثيرگذار دريافت مي كند ، كنترل خلاقانه نيز بخشي از جنبه هايي است كه تأثيرگذار به آن نياز دارد. مارك هاي تجاري بايد اطمينان داشته باشند كه تأثيرگذار قادر خواهد بود آنچه لازم است براي مخاطبانشان باشد را ارائه دهد. مارك ها مي توانند راهنمايي كنند ، اما بايد به تأثيرگذار اجازه دهند ايده ويديويي را توسعه دهد. اينفلوئنسرها ساعت هاي زيادي را صرف تعريف مارك شخصي خود مي كنند و ياد مي گيرند كه مخاطبانشان چه چيزي را دوست دارند. هنگامي كه مارك تمام اطلاعات را به اينفلوئنسر مي دهد و سپس آنها اجازه مي دهند تا آن را از آنجا دريافت كند ، نتيجه اين است كه يك تأثيرگذار خوب مي تواند راهي خلاقانه براي تبليغ محصول ابداع كند. سپس جادو آغاز مي شود.
آيا اينفلوئنسر براي كالايي كه به بازار عرضه مي شود مناسب است؟
با تحقيق خوب بدانيد كانال اينفلوئنسر چيست و مخاطبان آنها چه كساني هستند. فيلم هاي اينفلوئنسر را تماشا كنيد و نظرات را بخوانيد. اگر آنها كانال واقعا فعالي دارند و اينفلوئنسر فيلم هاي زيادي را در رابطه با محصول شما انجام مي دهد ، پس احتمالاً او فرد مناسبي است كه مي خواهيد.
م specialلفه ويژه يك كمپين عالي YouTube Influencer.
درست مثل موضوع قبلي ، همه چيز در مورد يافتن راه حل مناسب است. به عنوان مثال ، يك اينفلوئنسر معروف YouTube در زمينه آموزش هاي زيبايي 5 ميليون مشترك دارد و افرادي كه هر حركتي از اين تأثيرگذار را تماشا مي كنند ، اگر مي خواستند يك پالت كانتور جديد را تبليغ كنند ، مردم قطعاً اين محصول را خريداري مي كنند. هرچه يك تأثيرگذار بيشتر تأسيس شود ، آنها مي توانند از آنچه معمولاً تبليغ مي كنند دور شوند.
https://hillbilly.ir/كار-با-يك-تأثيرگذار-youtube/feed/ 0