5 استراتژي بازاريابي اجتماعي براي بهبود تلاش هاي شما در سال 2017
رسانه هاي اجتماعي فعاليت شماره يك روزانه در ايالات متحده محسوب مي شود و 76٪ از كاربران فيس بوك در سراسر جهان روزانه از اين سايت بازديد مي كنند. ميانگين قيمت خريد ايميل و Google بيش از هر چيز ديگري است. يك مطالعه نشان داد كه 93٪ از بازاريابان از سيستم عامل هاي رسانه هاي …
5 استراتژي بازاريابي اجتماعي براي بهبود تلاش هاي شما در سال 2017 https://hillbilly.ir/5-استراتژي-بازاريابي-اجتماعي-براي-بهبو/ https://hillbilly.ir/5-استراتژي-بازاريابي-اجتماعي-براي-بهبو/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 25 Jun 2021 10:36:09 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing company https://hillbilly.ir/5-استراتژي-بازاريابي-اجتماعي-براي-بهبو/
5 استراتژي بازاريابي اجتماعي براي بهبود تلاش هاي شما در سال 2017
رسانه هاي اجتماعي فعاليت شماره يك روزانه در ايالات متحده محسوب مي شود و 76٪ از كاربران فيس بوك در سراسر جهان روزانه از اين سايت بازديد مي كنند. ميانگين قيمت خريد ايميل و Google بيش از هر چيز ديگري است. يك مطالعه نشان داد كه 93٪ از بازاريابان از سيستم عامل هاي رسانه هاي …
5 استراتژي بازاريابي اجتماعي براي بهبود تلاش هاي شما در سال 2017
رسانه هاي اجتماعي فعاليت شماره يك روزانه در ايالات متحده محسوب مي شود و 76٪ از كاربران فيس بوك در سراسر جهان روزانه از اين سايت بازديد مي كنند. ميانگين قيمت خريد ايميل و Google بيش از هر چيز ديگري است. يك مطالعه نشان داد كه 93٪ از بازاريابان از سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي براي تبليغ مشاغل خود استفاده مي كنند. رسانه هاي اجتماعي هر روز در حال رشد هستند. اگر از رسانه هاي اجتماعي براي نام تجاري خود استفاده نمي كنيد ، به مشتريان زيادي اهميت نمي دهيد. در اينجا برخي از استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي براي تقويت حضور در اينترنت وجود دارد.يك برنامه بازي ايجاد كنيد و به آن پايبند باشيد. عدم استراتژي ورزش به معني آسيب كبدي است. براي تعداد توييت هايي كه مي خواهيد روزانه ارسال كنيد محدوديتي تعيين كنيد. اين تعداد بسته به نياز ممكن است متفاوت باشد ، اما اگر مي خواهيد آن را داشته باشيد ، بايد حداقل چهار توييت در روز ارسال كنيد. قبل از قرار دادن تعداد محدود ، ابتدا به رقباي خود نگاه كنيد ، قيمت SMO را در يك روز بياموزيد زيرا مهم است كه كوشا باشيد و بيش از حد فعال نباشيد. فضاي داخلي را آسان بخوانيد و در هر زمان از آن استفاده كنيد. كبد را براي يك هفته قبل آماده كنيد ، اما براي تغيير نيز آماده باشيد.
با هر بستر رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك تجارت رفتار كنيد. هر بخش بايد به عنوان يك شركت جداگانه يا مجزا تلقي شود. محتوايي وجود دارد كه مي توانيد از طريق هر سيستم عامل به اشتراك بگذاريد و محتواي ديگري نيز وجود دارد ، مانند برخي از جوك ها كه در LinkedIn مناسب نيستند. شما بايد يك استراتژي متناسب با هر منطقه با فضاي داخلي متفاوت داشته باشيد. شما مي توانيد محتواي مرتبط با مشاغل را در LinkedIn به اشتراك بگذاريد ، اما از آنجا كه اينستاگرام يك پلت فرم قابل مشاهده تر است ، براي جذب شنوندگان بيشتر به حساب خود ، بايد عكس هاي بيشتري را به اشتراك بگذاريد. اگر مي توانيد مواردي را به طور كلي در توييتر و فيس بوك به اشتراك بگذاريد ، اينها سيستم هايي هستند كه به شما امكان مي دهند افكار خود را درباره يك موضوع خاص به اشتراك بگذاريد يا مي توانيد از ديگران بخواهيد كه افكار خود را نيز به اشتراك بگذارند. در نظر گرفتن اطلاعات جمعيتي پيروان خود در همه سيستم عامل ها به شما در ايجاد محتوايي كه ممكن است مورد علاقه آنها باشد كمك مي كند.
بيشتر از خدمات به مشتري هرگاه بازديد كننده اي در هنگام ارسال يا توييت در صفحه فيس بوك شما پاسخي دريافت نكند ، اعتماد او را از دست مي دهد. به دليل اين عدم برقراري ارتباط ، وي براي بدست آوردن پاسخ س questionsالات خود به رقيب شما (آژانس رسانه SMO) مراجعه خواهد كرد. اما اگر به موقع پاسخ دهيد ، از طرف شركت شما متعجب و ستايش خواهد شد. شانس خود را براي تبديل شدن به يكي از مشتريان وفادار خود افزايش دهيد. پاسخ به موقع و حل مسئله دو مفهوم اصلي براي جذب مشتري و وفاداري به برند براي هميشه است. پاسخگويي به درخواستهاي شما زمان بر است و اين نيز قدرت شما را بهبود مي بخشد. گاهي اوقات افراد تصور بدي از حساب شما دارند ، بنابراين در آن مرحله ، به جاي وحشت ، ببينيد چه كاري مي توانيد انجام دهيد تا آن ايده بد را به ايده خوبي تبديل كنيد.سطح خدمات خود را افزايش دهيد از هر مشتري بپرسيد چه چيزي فكر مي كند ندارد. وقتي مشتري ها به شما مراجعه مي كنند ، در اين موارد پيشرفت كنيد ، آنها مي توانند تغيير را احساس كنند و مي توانند از شما بخاطر بي توجهي به بازخوردشان تشكر كنند.
در اين دنياي رسانه اي ريسك كنيد ، اشتباهات اجتناب ناپذير است. اين اصول را قلباً در نظر بگيريد و آنها را دست كم نگيريد. نقص كوچك مانند بينايي كما براي بيان مشكل بزرگي نيست ، مردم بايد از قبل متوجه آن شده باشند و تصميم بگيرند كه آن را ناديده بگيرند ، اما اگر ادامه دهيد فقط باعث هرج و مرج مي شود. اما گاهي اوقات مشكل بزرگتر است ، مانند ارسال كالاي اشتباه ، و با اين كار ، فعالانه پاسخ دهيد و عذرخواهي كنيد و به مشتريان خود بگوييد قدم بعدي چيست تا به مشتريان خود در مورد كار شما اطلاع دهند. كار درست را انجام دهيد از اشتباهات بزرگي كه مرتكب شده ايد ناراحت نشويد ، آنها را بپذيريد ، از آنها عذرخواهي كرده و آنچه ممكن است داشته باشيد را اصلاح كنيد.
دنبال كنيد و بحث كنيد موارد زير اغلب وقت گير و خسته كننده تلقي مي شود. اما تحقيق در مورد مشكلات چند ساعت طول مي كشد تا ببينيد آيا استراتژي شما نتايج صحيحي را ايجاد مي كند يا خير. چه چيزي را مي توانيد تغيير دهيد تا بهره وري خود را افزايش دهيد؟ تعداد دنبال كنندگان خود ، ميزان درگير شدن مخاطب ، به اشتراك گذاري مقاله ، آنچه درمورد مقاله دوست داريد و باعث مي شود مخاطب شما طولاني تر شود ، پيگيري كنيد. ليستي از هشتگ هاي مربوط به شركت خود و ديگران را نگه داريد كه ممكن است هيچ ارتباطي با برند شما نداشته باشند اما پتانسيل زيادي دارند. ياد بگيريد كه رقبا چه كاري انجام مي دهند ، آنها را دنبال كنيد و از آنها پيشي بگيريد. . https://hillbilly.ir/5-استراتژي-بازاريابي-اجتماعي-براي-بهبو/feed/ 0