شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳
۵ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيد جميل احمدي روز چهارشنبه در نشست ويژه ترويج فرهنگ توانمندسازي زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: نقش مادر در خانواده مانند يك ستون است و از شكنندگي خانواده و انحراف آن جلوگيري مي كند. “ وي به مهارت آموزي و نقش زنان در توانمند سازي اشاره كرد و افزود: امروزه …

۵۰ درصد آموزش هاي فني و حرفه اي در كردستان به بانوان ارائه مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/07/۵۰-درصد-آموزش-هاي-فني-و-حرفه-اي-در-كردست/ https://livemag.ir/2021/07/۵۰-درصد-آموزش-هاي-فني-و-حرفه-اي-در-كردست/#respond مجله زنده خبري Wed, 14 Jul 2021 10:53:06 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/07/۵۰-درصد-آموزش-هاي-فني-و-حرفه-اي-در-كردست/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيد جميل احمدي روز چهارشنبه در نشست ويژه ترويج فرهنگ توانمندسازي زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: نقش مادر در خانواده مانند يك ستون است و از شكنندگي خانواده و انحراف آن جلوگيري مي كند. “ وي به مهارت آموزي و نقش زنان در توانمند سازي اشاره كرد و افزود: امروزه …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيد جميل احمدي روز چهارشنبه در نشست ويژه ترويج فرهنگ توانمندسازي زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: نقش مادر در خانواده مانند يك ستون است و از شكنندگي خانواده و انحراف آن جلوگيري مي كند. “

وي به مهارت آموزي و نقش زنان در توانمند سازي اشاره كرد و افزود: امروزه در جامعه بشري فردي با مهارت داراي منزلت اجتماعي است.

مديركل آموزش فني حرفه اي استان كردستان گفت: هنگام بحث در مورد آموزش مهارت ، طبق آخرين اطلاعات كشورهاي پيشرفته از جمله سوئيس ، 70٪ توسعه اقتصادي بر اساس مهارت ها ، آموزش هاي فني و حرفه اي است. در حقيقت ، وقتي آموزش را به درستي اعمال كنيم ، افراد توانمند مي شوند.

احمدي خاطرنشان كرد: آموزش مهارت فقط در قسمت آموزش سخت افزار نبايد مورد توجه قرار گيرد بلكه بايد از مجموعه آموزش هاي نرم افزاري استفاده شود كه شامل مهارت هاي زندگي ، دوره هاي اشتغال و كارآفريني است.

فرصتهاي كارآفريني را يكي از ويژگيهايي مي داند كه مهارتها و آموزشهاي فني و حرفه اي را براي افراد فراهم مي كند.

احمدي گفت: فرصت هاي كارآفريني اين توانايي را در فرد ايجاد مي كند كه از اين فرصت ها براي ورود به بازار استفاده كند.

مديركل آموزش فني حرفه اي استان كردستان گفت: مزيت آموزش مهارت اين است كه به طور همزمان بر ذهن و بدن افراد تأثير مي گذارد و آسيب هاي اجتماعي را كاهش مي دهد.

احمدي گفت: در حال حاضر در زمينه آموزش فني و حرفه اي 50 درصد تحصيلات مربوط به زنان و 24 درصد زناني است كه آموزش مي بينند سرپرست خانوار هستند.

وي افزود: افرادي كه مهارت مهارتي دارند از عزت نفس بالايي برخوردار هستند و نمونه عيني آن عدم بازگشت به زندان زندانياني است كه اين آموزش را گذرانده و پس از آزادي براي خود شغلي راه انداخته اند.

https://livemag.ir/2021/07/۵۰-درصد-آموزش-هاي-فني-و-حرفه-اي-در-كردست/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.