استراتژي هاي بازاريابي براي موفقيت در بازار برنامه
موفقيت در ايجاد برنامه. با صرف وقت و تلاش فراوان در زمينه توسعه ، آزمايش و نصب ، تدوين يك استراتژي بازاريابي موثر آخرين نكته مورد توجه يك توسعه دهنده است. در بازار برنامه ها يك “مشكل كوچك” وجود دارد. با گسترش برنامه هاي موبايل در فروشگاه هاي مختلف برنامه ، موفقيت حتي در برنامه …
استراتژي هاي بازاريابي براي موفقيت در بازار برنامه https://hillbilly.ir/استراتژي-هاي-بازاريابي-براي-موفقيت-در/ https://hillbilly.ir/استراتژي-هاي-بازاريابي-براي-موفقيت-در/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 28 Jun 2021 15:38:39 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/استراتژي-هاي-بازاريابي-براي-موفقيت-در/
استراتژي هاي بازاريابي براي موفقيت در بازار برنامه
موفقيت در ايجاد برنامه. با صرف وقت و تلاش فراوان در زمينه توسعه ، آزمايش و نصب ، تدوين يك استراتژي بازاريابي موثر آخرين نكته مورد توجه يك توسعه دهنده است. در بازار برنامه ها يك “مشكل كوچك” وجود دارد. با گسترش برنامه هاي موبايل در فروشگاه هاي مختلف برنامه ، موفقيت حتي در برنامه …
استراتژي هاي بازاريابي براي موفقيت در بازار برنامه
موفقيت در ايجاد برنامه. با صرف وقت و تلاش فراوان در زمينه توسعه ، آزمايش و نصب ، تدوين يك استراتژي بازاريابي موثر آخرين نكته مورد توجه يك توسعه دهنده است.در بازار برنامه ها يك “مشكل كوچك” وجود دارد. با گسترش برنامه هاي موبايل در فروشگاه هاي مختلف برنامه ، موفقيت حتي در برنامه هاي تازه به روز شده نيز تضمين نمي شود. اين امر با عدم موفقيت در برنامه هاي مختلف توسعه يافته در فروشگاه برنامه تشديد مي شود. حقيقت اين است كه ، حتي اگر برنامه شما خوب باشد ، در آخر يك استراتژي بازاريابي قوي به فروش مي رسد. بازاريابي “ارزش وعده داده شده” مي تواند تفاوت زيادي ايجاد كند.
قبل از شروع تبليغات و فروش نام تجاري خود ، ايجاد يك برنامه بازاريابي مهم است. از اين گذشته ، هيچ كس برنامه اي را بارگيري نمي كند كه در اطراف آن وزوز نداشته باشد.
استراتژي هاي بازاريابي چيست؟
1 تبليغات قبل از راه اندازي: حتي قبل از شروع برنامه ، محتواي كمپين هاي مختلف بايد تكميل شود – ارتقا content محتوا ، انتقاد از شركت كنندگان ، ايده پردازان و وبلاگ نويسان ، و طراحي تبليغات از تبليغات ، انتشار اخبار و غيره باشد. رسانه هاي مناسب (دروازه و رسانه ها) مي توانند ارتقا of مخاطبان را تضمين كنند. با ارجاع آنلاين از طريق رسانه هاي اجتماعي اين امر را تسهيل كنيد. آزمايش با يك گروه هدف ، آگاهي را به مخاطبان بالقوه منتقل مي كند.
2 بهينه سازي برنامه: بهينه سازي نرم افزار بهينه سازي موتور جستجو با ارائه كلمات كليدي مناسب در عنوان و توضيحات مهم است تا كاربران بتوانند به راحتي آن را پيدا كنند. بهبود برنامه در طي مراحل توسعه بايد يك گام بزرگ در يافتن تقاضا در فروشگاه برنامه باشد. (1)
3 ويژگي منحصر به فرد پيش از انتشار: به منظور افزايش تعداد كاربران ، ابتدا بايد منتشر كنيد كه توجه سرمايه گذاران را به خود جلب مي كند. انتشار اولين ويژگي ها به ايجاد زود هنگام كمك مي كند – راه را براي رشد كاربر آينده هموار مي كند. اجازه دادن به سايت هاي اشتراك اجتماعي مي تواند تجربه كاربر را بهبود بخشد. فرزندخواندگي معمولاً وقتي اولين صفت منحصر به فرد معرفي مي شود ، به سرعت انجام مي شود. به عنوان مثال ، يك برنامه پيام رسان كه توانايي هدف قرار دادن 50 يا بيشتر افراد در زمان هاي ديگر را داشته باشد ، توجه ها را به خود جلب مي كند. (2)
4 بدانيد – با وجود برنامه هاي زيادي كه در بازار در آن كار مي كنيد ، حداقل مقدار مشخصي لازم است تا احساس كنيد آنجا هستيد. شركت كنندگان مي خواهند بدانند كه آموزش آنها كار آنها را تسهيل مي كند و آماده استفاده است. صفحه اصلي و گزينه هاي اشتراك ايميل را براي برنامه ايجاد مي كند. تمركز بر ايجاد آگاهي براي هدايت بازديد به صفحه است. استراتژي هاي بازاريابي چند كاناله مانند بازاريابي از طريق ايميل ، تبليغات بنري و بازاريابي ويروسي مي توانند به تبليغ برنامه شما در چندين كانال كمك كنند. براي حداكثر ديد ، روند بازاريابي بايد ادامه يابد.
5 كاربر خود را به يك فروشنده تبديل كنيد: صعود به بالاي جدول دشوار است ، اما پس از گرفتار شدن ، كاربران مي توانند مانند فروشنده “برنامه خوب” شما رفتار كنند.كاربران مي توانند از قسمت قابل اشتراك گذاري اين نرم افزار براي گسترش آگاهي به دوستان خود استفاده كنند. آنها مي توانند از برنامه براي به اشتراك گذاشتن محتوا و رسانه هاي اجتماعي براي ايجاد صدا در اطراف برنامه استفاده كنند. روابط مي توانند از طريق جنبه هاي مشترك برنامه ايجاد شوند. از رسانه هاي اجتماعي مي توان براي ايجاد پروفايل كاربران هدف استفاده كرد كه مي توانند تعامل داخلي داشته باشند و ارزش ، خدمات و توانايي هاي خود را تعريف كنند. هنگامي كه بازارياب واقعي شما متقاعد شد ، بازاريابي ويروسي برنامه را انجام دهيد. (4)
مدل موجود 6: ارتقا promote وضوح در مدل مالي ضروري است. مناسب ترين مدل درآمد بايد انتخاب شود. اين برنامه در ابتدا مي تواند يك برنامه پولي يا رايگان باشد و سپس هزينه آن را پرداخت كنيد. منابع مختلف موجود در اين نرم افزار شامل گزينه هايي براي خريد ، تبليغات ، رزرو و فروش محصولات / خدمات است.
7 حفظ و نوآوري كاربران: حفظ مشتري براي به دست آوردن مشتري دشوار است. اعلان هاي فشار منبع تعامل كاربر است. يك تجربه كاربري خوب براي درگير كردن و حفظ مشتري ضروري است. بازخورد از تجربيات كاربر از طريق يادداشت ها و نظرات در صفحه فروش برنامه / برنامه راهي قطعي براي اعتماد سازي ، حفظ مشتريان موجود و كسب اطلاعات بيشتر است. اجازه دادن به افراد براي برقراري ارتباط مستقيم با برنامه از طريق ايميل يا رسانه هاي اجتماعي مي تواند به ايجاد تضاد كمك كند. هرگونه بررسي منفي در مورد اشكالات ، مشكلات ، عدم دقت يا نياز به ويژگيهاي اضافي بايد بلافاصله رفع شود. رسيدگي موثر به درخواستهاي كاربر رضايت مشتري را فراهم مي كند و منجر به بازخورد مثبت مي شود. (5)
هنگامي كه افراد برنامه اي را با توصيه هاي بهتر بارگيري مي كنند ، نگاه خوب اعتماد آنها به يك برنامه را افزايش مي دهد.
به روزرساني هاي قبل از راه اندازي ، بهينه سازي بهتر ، پيش انتشار ويژگي هاي منحصر به فرد ، سود بيشتر ، بازاريابي ويروسي و ديد بهتر از طريق قابليت اطمينان بالاتر از مزاياي اين امر است. استراتژي هاي كشتن براي مبارزه با رقابت و هدايت بازار برنامه ها.
حارنا
(3) Dholakiya ، Prateek. “3 استراتژي براي پيروزي در بازار برنامه هاي رقابتي.” 6 فوريه 2015. Entreprenor.com. 19 فوريه 2015 (1،2) كيمبرل ، گيدئون. “پنج استراتژي و بخش بازاريابي براي برنامه شما.” 18 جولاي 2014. وب سايت فوربس. 19 فوريه 2015 (5) “بازاريابي برنامه تلفن همراه جديد شما.” 10 اكتبر 2014. Smart Insights.com. 19 فوريه 2015 (4) “استراتژي هاي بازاريابي براي برنامه iOS”. Apptamin.com. 19 فوريه 2015 . https://hillbilly.ir/استراتژي-هاي-بازاريابي-براي-موفقيت-در/feed/ 0