شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

ماجراي هلي پد ميلياردي در شهرستان بويراحمد!

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۵ بازديد

من بارها گفته ام و نوشته ام كه پروژه ها براي دولت و بودجه عمومي بسيار ترسو هستند. اين عكس و اخبار ، كه در اكثر سايت هاي خبري موجود است ، من را به ياد بسياري از اين نوع پروژه ها انداخت. از نظر فني ، ارزش يك ريال را ندارد! فقط با توجه …

ماجراي هلي پد ميلياردي در شهرستان بويراحمد! https://livemag.ir/2021/08/ماجراي-هلي-پد-ميلياردي-در-شهرستان-بوير/ https://livemag.ir/2021/08/ماجراي-هلي-پد-ميلياردي-در-شهرستان-بوير/#respond مجله زنده خبري Sun, 15 Aug 2021 11:23:07 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/08/ماجراي-هلي-پد-ميلياردي-در-شهرستان-بوير/ من بارها گفته ام و نوشته ام كه پروژه ها براي دولت و بودجه عمومي بسيار ترسو هستند. اين عكس و اخبار ، كه در اكثر سايت هاي خبري موجود است ، من را به ياد بسياري از اين نوع پروژه ها انداخت. از نظر فني ، ارزش يك ريال را ندارد! فقط با توجه …

من بارها گفته ام و نوشته ام كه پروژه ها براي دولت و بودجه عمومي بسيار ترسو هستند. اين عكس و اخبار ، كه در اكثر سايت هاي خبري موجود است ، من را به ياد بسياري از اين نوع پروژه ها انداخت. از نظر فني ، ارزش يك ريال را ندارد!

ماجراي بالشتك بالگرد ميلياردر در شهرستان بويراحمد!

فقط با توجه به اين عكس كيفيت بتن كاملاً نامطلوب است ، به نظر مي رسد محل احداث سيلاب است ، با بارش برف و باران شديد در منطقه ، امكان شستشوي قطعات غير بتني در اطراف و در طول سالها ، بدون شك ترك و خرابي سكو بدون زهكشي يا بسيار ضعيف به نظر مي رسد ، با اولين باران ، بالشتك هليكوپتر پر از گل و سنگ خواهد بود كه قابل استفاده نخواهد بود ، فضاي باز زياد و توپوگرافي منطقه (زمين) ، كه بادهاي محلي را تشديد مي كند و فرود و برخاستن براي هليكوپتر دشوار است.

البته به گزارش اخبار پيش بند ، ماجراي ميلياردها هزينه براي ساخت هلي پد در زيلايي چگونه بود؟ اعلام شد كه اشتباه و فشار كاري رخ داده است!؟ و اين شماره فقط با يك صفر اضافي توسط سرويس فني دانشگاه علوم پزشكي اعلام مي شود؟ با اين حال ، به دور از اصل شكل ، نكات فني مسلم كه اصل وجود پد هليكوپتر را حذف مي كند اساسي است و هنوز وجود دارد! تعداد آنها آنقدر زياد است كه نمي توانيد شمارش كنيد؟ اما بايد راه حلي براي آنها پيدا كرد!

اكنون به طور خلاصه ، درخواست خود را به رئيس جمهور محترم كشور تقديم مي كنم! اگر فكر مي كنيد خوب است ، يك تيم متخصص در هر زمينه اي (افراد بدون ارتباط با موسسه ، فقط متخصصان) مانند ده نفر در ساخت و ساز ، ده نفر در پالايشگاه ها ، ده نفر در مخابرات ، ده نفر در مراقبت هاي بهداشتي ، ده نفر در بيمارستان و غيره.

من تصور مي كنم و مطمئن هستم كه انقلابي در مديريت بهينه پروژه ها در كشور بوجود مي آيد ، به ويژه از لحاظ مالي و فني ، همانطور كه در ابتدا گفتم ، كارهاي فني بسيار بدتر از مالي آنها است. به خواست خدا.

* استاد نمونه كشور مهندسي سازه ، مديريت زلزله و بحران و بنيانگذار پايداري و مديريت بحران در ايران

https://livemag.ir/2021/08/ماجراي-هلي-پد-ميلياردي-در-شهرستان-بوير/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.