شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

لغو انتخابي تيم ملي بوكس به‌خاطر كرونا

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۶ بازديد

به گفته شافوف ، مسابقات انتخابي تيم ملي بوكس قرار بود در روزهاي آينده برگزار شود ، اما افزايش اخير موارد ابتلا به ويروس كرونا باعث شده است كه فدراسيون بوكس نتواند ميزبان اين مسابقات باشد. بنابراين مسابقات انتخابي تيم ملي لغو شد و كادر تيم و سرمربي تيم افرادي را كه پس از امتحان …

لغو انتخابي تيم ملي بوكس به‌خاطر كرونا https://online-mag.ir/2021/08/لغو-انتخابي-تيم-ملي-بوكس-به‌خاطر-كرون/ مجله آنلاين Thu, 19 Aug 2021 15:18:14 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/08/لغو-انتخابي-تيم-ملي-بوكس-به‌خاطر-كرون/ به گفته شافوف ، مسابقات انتخابي تيم ملي بوكس قرار بود در روزهاي آينده برگزار شود ، اما افزايش اخير موارد ابتلا به ويروس كرونا باعث شده است كه فدراسيون بوكس نتواند ميزبان اين مسابقات باشد. بنابراين مسابقات انتخابي تيم ملي لغو شد و كادر تيم و سرمربي تيم افرادي را كه پس از امتحان …

به گفته شافوف ، مسابقات انتخابي تيم ملي بوكس قرار بود در روزهاي آينده برگزار شود ، اما افزايش اخير موارد ابتلا به ويروس كرونا باعث شده است كه فدراسيون بوكس نتواند ميزبان اين مسابقات باشد.

بنابراين مسابقات انتخابي تيم ملي لغو شد و كادر تيم و سرمربي تيم افرادي را كه پس از امتحان در اردوي آماده سازي شركت مي كنند معرفي مي كند.

طبق اعلام فدراسيون بوكس ، اين مسابقات در صورت صدور مجوز از سوي ستاد ملي مبارزه با كرونا در انتخابات در 27 سپتامبر برگزار مي شود. در غير اين صورت اسامي افراد دعوت شده به تيم ملي به همراه نظرات كادر توسط فدراسيون اعلام مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.