یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

برگزاري جشن آغاز سال تحصيلي: پنجشنبه اول آنلاين

تازه ترين اطلاعات سئو ايران و جهان را در اين خبرنامه بيابيد

۶ بازديد

به گزارش خبرگزاري مجله آنلاين ، وزارت آموزش و پرورش بيانيه اي درباره بازگشايي اين مدرسه صادر كرد و از جشن گل و غنچه براي دانش آموزان جديد در اولين پنجشنبه اكتبر در سطح كشور خبر داد. بر اساس اعلام ، جشن گل و غنچه براي كودكان پيش دبستاني و كلاس اولي در سراسر كشور …

برگزاري جشن آغاز سال تحصيلي: پنجشنبه اول آنلاين https://online-mag.ir/2021/09/برگزاري-جشن-آغاز-سال-تحصيلي-پنجشنبه-او/ Sat, 18 Sep 2021 23:25:19 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/برگزاري-جشن-آغاز-سال-تحصيلي-پنجشنبه-او/ به گزارش خبرگزاري مجله آنلاين ، وزارت آموزش و پرورش بيانيه اي درباره بازگشايي اين مدرسه صادر كرد و از جشن گل و غنچه براي دانش آموزان جديد در اولين پنجشنبه اكتبر در سطح كشور خبر داد. بر اساس اعلام ، جشن گل و غنچه براي كودكان پيش دبستاني و كلاس اولي در سراسر كشور …

به گزارش خبرگزاري مجله آنلاين ، وزارت آموزش و پرورش بيانيه اي درباره بازگشايي اين مدرسه صادر كرد و از جشن گل و غنچه براي دانش آموزان جديد در اولين پنجشنبه اكتبر در سطح كشور خبر داد.

بر اساس اعلام ، جشن گل و غنچه براي كودكان پيش دبستاني و كلاس اولي در سراسر كشور در اولين پنجشنبه مهرماه و آغاز سال تحصيلي (1401-1401) روز شنبه 3 اكتبر برگزار مي شود. زنگ يكي از مدارس جمهوري و ملي برگزار مي شود.

شايان ذكر است كه حضور دانش آموزان پايه اول و پيش دبستاني در ابتداي سال تحصيلي با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي و گروه بندي امكان پذير مي شود.

۲۳۵۲۳۱

بورسیهDeutschlandstipendium (بورس تحصیلی DAAD آلمان)

  • لینک بورسیه تحصیلی
  • میزان بورسیه تحصیلی: 300 یورو در ماه
  • مدارک مورد نیاز: لیسانس، فوق لیسانس و دکتری

بورسیه Deutschlandstipendium یا بورسیه DAAD توسط دولت فدرال و برخی حامیان خصوصی تأمین می شود. بورسیه DAAD بهترین کمک هزینه تحصیلی در آلمان برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود. دریافت این بورسیه بر اساس شایستگی افراد است، به طوری که به دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در دانشگاه های آلمان که دارای سوابق علمی با درجه عالی هستند، اعطا می شود. کدام آموزشگاه زبان آلمانی بهتر است؟

مسئولیت بررسی و انتخاب متقاضیان دریافت این بورسیه به عهده خود دانشگاه های کشور آلمان است. اگر می خواهید که این کمک هزینه تحصیلی را دریافت کنید، باید دانشگاه انتخابی خود را بررسی کنید و ببینید که دانشگاه مورد نظرتان، این بورسیه را ارائه می دهد یا خیر، سپس درخواست خود را ارسال کرده و مراحل پذیرش را ادامه دهید. مدارک مورد نیاز و تاریخ ارسال آنها به دانشگاه انتخابی شما بستگی دارد. در نهایت، شما باید سوابق تحصیلی قابل قبول به آنجا ارائه دهید که شامل مشارکت های اجتماعی و دستاوردهای شخصی شما نیز می شود.

بورسیه تحصیلی آلمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.