نسل بعدي همچنان بيش از هر زمان ديگري به فيلم متعهد است
افرادي كه پس از دهه 2000 به دنيا آمدند، كه گاهي اوقات به عنوان نسل Z شناخته مي شوند، اولين نسلي بودند كه به طور خاص به شهروندان ديجيتال تبديل شدند. اين بدان معناست كه تربيت آنها ارتباط نزديكي با فناوري ديجيتال دارد – آنها زندگي بدون آيفون، نتفليكس، رسانه هاي اجتماعي و به ويژه …
نسل بعدي همچنان بيش از هر زمان ديگري به فيلم متعهد است https://hillbilly.ir/نسل-بعدي-همچنان-بيش-از-هر-زمان-ديگري-به/ https://hillbilly.ir/نسل-بعدي-همچنان-بيش-از-هر-زمان-ديگري-به/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 18 Nov 2021 05:01:42 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18133
نسل بعدي همچنان بيش از هر زمان ديگري به فيلم متعهد است
افرادي كه پس از دهه 2000 به دنيا آمدند، كه گاهي اوقات به عنوان نسل Z شناخته مي شوند، اولين نسلي بودند كه به طور خاص به شهروندان ديجيتال تبديل شدند. اين بدان معناست كه تربيت آنها ارتباط نزديكي با فناوري ديجيتال دارد – آنها زندگي بدون آيفون، نتفليكس، رسانه هاي اجتماعي و به ويژه …
نسل بعدي همچنان بيش از هر زمان ديگري به فيلم متعهد است
افرادي كه پس از دهه 2000 به دنيا آمدند، كه گاهي اوقات به عنوان نسل Z شناخته مي شوند، اولين نسلي بودند كه به طور خاص به شهروندان ديجيتال تبديل شدند. اين بدان معناست كه تربيت آنها ارتباط نزديكي با فناوري ديجيتال دارد – آنها زندگي بدون آيفون، نتفليكس، رسانه هاي اجتماعي و به ويژه اينترنت را نمي شناسند. اين روشي كه صنعت ويديو به مشتريان آينده ارائه مي دهد كاملاً تغيير داده است.
نسل Z و Millennials هر دو با استفاده از ويديوهايي متفاوت از نسلهاي ديگر بزرگ شدند. آنها تقريباً به طور انحصاري به سمت سايت هاي ويديويي آنلاين و پخش آنلاين هستند كه در همه جا از فيس بوك و يوتيوب گرفته تا نتفليكس و تيك توك در دسترس هستند. فرمول ايجاد محتواي ويدئويي موثر توسط اين رسانههاي جديد تغيير كرده است، جايي كه فيلمهاي كوتاه بر اساس تقاضا بيشترين تسلط را دارند.
طبق گفته سيسكو، يك شركت Fortune 100، تخمين زده مي شود كه 82 درصد از ترافيك اينترنت جهاني تا سال 2022 حاوي محتواي ويديويي باشد، در مقايسه با 75 درصد در سال 2017. آن ويديوي آنلاين به آنها كمك كرده است. درباره محصولات خودرويي كه قصد خريد دارند بيشتر بياموزيد. با رشد و توسعه عادات خرج كردن مصرف كننده در سنين 34 تا 55 سالگي، با ورود نسل Z و نسل هزاره به اين گروه سني، اين روند به رشد خود ادامه خواهد داد. به گفته اميد كردستاني، مدير بازرگاني گوگل، اگر به كل مصرف ويديو نگاه كنيم، يوتيوب در آمريكا 18 تا 49 سال از هر شبكه تلفن همراه آمريكايي ديگر قديمي تر است.
پس اين براي ما، صنعت فيلم چه معنايي دارد؟ اين بدان معناست كه ما دائماً آخرين روند توليد فيلم و فيلم را رصد مي كنيم. از آنجايي كه فشار دادن آن تنها چند ثانيه طول مي كشد، بايد فضاي داخلي ايجاد كنيم كه چشم بيننده را به خود جلب كند. با بيش از 500 ساعت ويديو آپلود شده در هر دقيقه در YouTube، مهمتر از هميشه متمايز شدن از بقيه است. علاوه بر اين، طبق گفته هاي Hootsuite، يك شركت بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، بيش از 70 درصد از بازديدهاي يوتيوب از طريق تلفن همراه است. اين بدان معناست كه ما بايد كميك هاي متقاعد كننده اي با پيامي قوي بسازيم كه بيننده را درگير خود نگه دارد.
هنگام ايجاد تصاوير متحرك، فيلم، يا حتي توليد صدا، مهم است كه آن را كوتاه و جذاب نگه داريد. با اين دنياي در حال تغيير، توليد ويدئو براي مصرف كنندگان به طور مداوم در حال افزايش است و تقاضا در زمينه هاي مختلف به طور مداوم در حال افزايش است. هر گونه كليشه يا قضاوت در مورد Gen Z يا Millennials و تبديل گسترده آنها به محتواي فيلم كوتاه وجود داشته باشد، آنها به يك دسته سني براي اكثر مصرف كنندگان تبديل خواهند شد.
https://hillbilly.ir/نسل-بعدي-همچنان-بيش-از-هر-زمان-ديگري-به/feed/ 0